hjælp

Du læser en tråd i debat > kost


#11
re: Nupo
j tænkte på at prøve nogen af de der bars de laver....skal man bare spise en pr dag????Må jeg godt drikke te i perioden hvor jeg spiser barene???
18 år17. april 2006 kl. 20:59
#12
re: re: Nupo
jeg vil lige høre: hvis man kan tabe sig ved at kun spise sådan en bar om dagen,hvorfor kan man så ikke tabe sig ved slet ikke at spise noget???
18 år17. april 2006 kl. 21:18
#13
re: re: Nupo
Barene er ikke til den effektive slankekur - desværre.
Du skal bruge shakes eller supper.

Du skal spise seks shakes eller supper om dagen - det hedder den barske kur. Selvfølgelig skal du også drikke vand, te eller kaffe - sikkert to liter daglig

nupo.dk kan du bergne dit vægttab. Hvis du dyrker motion og kun spiser de seks portioner nupo vil du tabe omkring to kilo om ugen.
18 år17. april 2006 kl. 21:32
#14
re: re: re: Nupo
hjælper barerne slet ik????Nu har j li købt ngn og spist 1:-(
18 år18. april 2006 kl. 11:03
#15
re: re: re: re: Nupo
Hej Miss

Fidusen ved det der nupo er netop at man følger kuren til punkt og prikke. Når man spiser de der shakes og supper får man nok til at kroppen kan fungere, samtidig med at man taber sig virkelig meget.

Jeg har kigget på hjemmesiden og barene er til måltidserstatning for dem, der gerne vil tabe sig langsommere og på en mere behagelig måde. Men hvis du vil tabe dig langsomt, behøver du ikke spise nupo.

Prøv om du kan få fat på Nupos startpakke. Her er lidt af hvert som du kan smage. Det kommer til at koste nogle penge at følge pulverkuren, men hvis du virkelig er desperat efter at tabe dig er det den sikreste og hurtigste vej til vægttab.


Hilsen Asta Elise
18 år18. april 2006 kl. 11:24
#16
re: re: re: re: re: Nupo
oki mn nu har j spist 4 a de dr bar og der er vist ret mange kcal i...så nu kommer jeg til at ta på,ik???

Jeg køber jordbær shakes imorgen..jeg skal bare drikker 6 a dem i løbet af dagen,ik???
18 år18. april 2006 kl. 14:03
#17
re: re: re: re: re: re: Nupo
Hej Miss

Det lyder fint med de shakes. Jeg har smagt dem engang og det smager lidt specielt, men man kan sikkert godt vænne sig til det.


Jeg har læst på nupos hjemmeside, at man godt kan blive lidt træt de første to dage indtil kroppen er vant til kost ændringen. Jeg glæder mig til at høre hvordan det går dig.

Hilsen Asta Elise
18 år18. april 2006 kl. 16:06
#18
re: re: re: re: re: re: re: Nupo
så j må ik spise barerne hvis j ønsker at tabe mg hurtigt???Nu synes j li at de smagte så godt,hheehe
18 år18. april 2006 kl. 16:11
#19
re: re: re: re: re: re: re: re: Nupo
Ja - du må lade dem ligge desværre.
18 år18. april 2006 kl. 16:15
#20
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Nupo
øv,2tal surt....har det pænt dårligt med at have spist 4 af dem :-(
18 år18. april 2006 kl. 16:18



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });