Vedligeholdernes fredags vejetråd...

Du læser en tråd i debat > vægtvedligehold


#71
re: Vedligeholdernes fredags vejetråd...
ja, lige det med at finde balancen og ikke tro kroppen kan klare alt det ral og affald som supermarkederne lokker med. Af færdigproduceret kemikalie og E numre lort. Leve enkelt og nyde hver en bid. Og har jeg lyst til en guldkaramel....tømmer jeg ikke hele posen eller skal vente til den ugentlige slikdag....Uden rigide regler og leve livet imens vi har det. Der er erfaringen er kæmpe plus.
12 år30. januar 2012 kl. 13:04
#72
re: Vedligeholdernes fredags vejetråd...
Hvor har du bare ret Calcit - Jeg kan høre, at også du har fundet din nye livsstil og lever rigtig godt med den, det gør jeg også :O)) - Det værste er når ens omgivelser siger, at nu har du jo tabt dig, så kan man vel godt leve normalt igen - hvad mener de mon med normalt, jeg lever da helt normalt, har bare smidt alt det usunde ud i min hverdag og lever rigtig fint med det og derfor holder jeg også min vægt så stabilt som jeg gør :O))
12 år1. februar 2012 kl. 18:57
#73
re: Vedligeholdernes fredags vejetråd...
Lidt utroligt - men så må du fortælle dem det er et livslangt projekt. Fint hvis det får folk til at tænke lidt over tingene ;-) Faren består i at glide tilbage....den er konstant.
Har lige læst en lille udemærket bog - af Irma lauridsen " Slank på den lette måde "....hurtig at løbe igennem hun skriver udemærkede små bøger.
12 år2. februar 2012 kl. 20:57
#74
re: Vedligeholdernes fredags vejetråd...
Kender alt for godt den der 'Nu er du jo blevet så slank, så kan du jo godt tillade dig..', der kommer når man takker nej til kage eller slik. Plejer at sige 'jamen det er jo fordi jeg takker nej at jeg er slank...'

Nå, vægten siger 65,7kg i dag, nu er jeg da kommet op på det ønskede og endda over. Svært at finde balacen. Så snart jeg sætter et mål om vægttab tager jeg for meget på, så snart jeg har et mål om at tage lidt på så taber jeg... Nå, skal bare af med de 700g. Bliver omkring de 65 hvor jeg tror jeg hører hjemme. Håber at I andre har haft en god uge.
12 år3. februar 2012 kl. 07:43
#75
re: Vedligeholdernes fredags vejetråd...
jeg vejede 70kg i går. ja også i dag. dejligt der nu er styr på det igen, nu skal de sidste 4 ønske kilo bare af. ;-D
12 år4. februar 2012 kl. 08:12
#76
re: Vedligeholdernes fredags vejetråd...
Flot at du har genvundet kontrollen lise :)
Det er de sidste kilo, der er den hårdeste kamp så bare hæng i, jeg tror på dig! :)
12 år4. februar 2012 kl. 17:24
#77
re: Vedligeholdernes fredags vejetråd...
Min vægt sagde 58 kg i fredags og så har jeg ellers ligget i sengen siden, øv øv - Flot at i andre også holder ved jeres vedligehold plus minus et par kg, jeg tror at vægten altid vil svinge et par kg og at det er helt normalt :O))
12 år5. februar 2012 kl. 15:42
#78
re: Vedligeholdernes fredags vejetråd...
tak, silverchair ;-D ekstra grund til at hænge i ;-D

du har fuldstændig ret turbomoster, jeg bryder mig bare ikke om at komme over de 70kg.

på de 70kg er mit bmi 24.8 og det er jo ganske fint ;-D

men billedet jeg har fra hvor jeg vejede 66kg er stadig målet, og det er det mindste jeg har vejet i mange mange år ;-D
12 år6. februar 2012 kl. 05:16
#79
re: Vedligeholdernes fredags vejetråd...
vejer 87,6kg
og er meget glad, har lige fået taget et nyt foto og ser 15 år yngre ud end mit gamle foto for 10 år siden.
vejede 107kg på mit gamle..
12 år8. februar 2012 kl. 19:24
#80
re: Vedligeholdernes fredags vejetråd...
iiiih det er så lækkert at opdage biologi ;-D tillykke
12 år9. februar 2012 kl. 06:31



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });