Vedligeholdernes fredags vejetråd...

Du læser en tråd i debat > vægtvedligehold


#61
re: Vedligeholdernes fredags vejetråd...
Kæmpestort tillykke til jer begge, dejligt at læse, at det går rigtig godt for jer :O)

Min vægt til morgen siger 59,0 kg, så jeg skal lige et kg. tilbage igen til næste uge :O))

Jeg kender også godt det der med, at gå amok fredag aften, men det vil jeg have lov til, så jeg gør det med god samvittighed og nyder det ovenikøbet :O)) - Jeg tror at livet bliver for surt, hvis vi nægter os selv alt - så nyd nu jeres fredag aften :O))
12 år27. januar 2012 kl. 08:19
#62
re: Vedligeholdernes fredags vejetråd...
67 kilo med rødvin og fyldtchokolade.....det går godt for os....god weekend til jer alle......denne iskolde grå januar dag....
12 år27. januar 2012 kl. 10:18
#63
re: Vedligeholdernes fredags vejetråd...
undskyld ikke for at provokere bare min måde at holde 4 kiropraktorbesøg ud på...
12 år27. januar 2012 kl. 13:29
#64
re: Vedligeholdernes fredags vejetråd...
Dejligt for dig Calcit, at du også har plads til lidt af det lækre - Jeg fatter bare ikke en sk.. mere, min vægt var 59,0 kg i går morges, så napper man lige en fredag aften med en hel kasse Toffeefee - en halv pose Paletti vingummi (75 g) 250 ml Minnivanilie is, med 2 halve Ferskener til og VUPTI min morgenvægt siger 58,2 til morgen - måske man bare skal holde lidt flere hyggeaftener, hi hi :O))))
12 år28. januar 2012 kl. 10:20
#65
re: Vedligeholdernes fredags vejetråd...
he he jeg kan kun tilslutte mig til calcit og turbomoster. ;-)
spiser igen ca hver tredie time og får også popcorn og et mørkt stykke chokolade om aftenen og nu falder vægten.

vi påråber os flere spise/hygge aftner ;-D
lise
12 år28. januar 2012 kl. 16:41
#66
re: Vedligeholdernes fredags vejetråd...
Super skønt Lise, det er fordi, at vi nu fortjener lidt hyggeaftener igen - Rigtig god weekend :O))
12 år28. januar 2012 kl. 16:51
#67
re: Vedligeholdernes fredags vejetråd...
Vi må jo lære at styre det...er dog ikke så heldig at der ikke sker noget på vægten......men har ikke fået den motion de sidste 3 uger jeg burde- må gå langsomt til værks....
Et stykke chokolade er godt....
12 år28. januar 2012 kl. 19:17
#68
re: Vedligeholdernes fredags vejetråd...
tja altså jeg grovæder jo heller ikke ;-) jeg vejer det. så der er plads til det. og tager ikke mere end det, for jeg vil have underskud hver dag og det går godt ;-D
12 år29. januar 2012 kl. 08:26
#69
re: Vedligeholdernes fredags vejetråd...
jeg har lige en dag om måneden, og det var fredag, hvor jeg slipper tøjlerne...ellers kan jeg også styre det
12 år29. januar 2012 kl. 11:40
#70
re: Vedligeholdernes fredags vejetråd...
Hvor er det flot, som vi har styr på det og jeg behersker mig selvfølgelig også, men syntes at det er helt utroligt, hvad jeg kan få plads til :O) - jeg står stadig på vægten både morgen og aften, så jeg får heller ikke nogen negative overraskelser, men spiser efter, hvad jeg vejer :O) - fredag aften tæller jeg aldrig med, det er min hyggeaften og den skal nydes, med god samvittighed :O)) - fortsat rigtig god arbejdslyst til jer begge, for ja det er et livslang arbejde at holde vægten :O)
12 år30. januar 2012 kl. 08:59



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });