Vedligeholdernes fredags vejetråd...

Du læser en tråd i debat > vægtvedligehold


#51
re: Vedligeholdernes fredags vejetråd...
vejer 87,5kg
12 år14. januar 2012 kl. 08:37
#52
re: Vedligeholdernes fredags vejetråd...
vejer 86,9kg
12 år15. januar 2012 kl. 08:23
#53
re: Vedligeholdernes fredags vejetråd...
vejer 71kg

mit bmi er 25 når vægten siger 70.5kg så der er lidt endnu, men er tilfreds da vægten efter nytåret sagde 72.5kg
så jeg er på vej nedad ;-D
lise
12 år20. januar 2012 kl. 06:17
#54
re: Vedligeholdernes fredags vejetråd...
Ja præcis lise, så længe det er den rigtige retning det bevæger sig i, så skal man vist være tilfreds :)

Min vægt siger 64kg i dag, helt fint med mig, det er +800g siden sidste uge, så det nærmer sig mit mål, der egentlig ligger på 65kg.
12 år20. januar 2012 kl. 08:42
#55
re: Vedligeholdernes fredags vejetråd...
Puha min vægt til morgen siger 59.0 kg, så nu skal jeg da hvis have skeen i den anden hånd igen, for det går da den helt forkerte vej :O(( -

Det er så også 4 uger siden på mandag, at jeg kvittede tobakken, men alligevel det er jo plus 1 kg nu så :O((

Lise - jeg får alt for lidt motion lige nu, så må nok hellere komme ud og gå nogle flere ture med hundene :O)) - Håber at du når dit mål igen og det GØR du :O))
12 år20. januar 2012 kl. 12:14
#56
re: Vedligeholdernes fredags vejetråd...
Ihh altså, jeg kan aldrig finde sidste side i denne tråd og Lise det var nok ikke i dag du spurgte om, hvor meget motion jeg får - Sorry :O))
12 år20. januar 2012 kl. 12:16
#57
re: Vedligeholdernes fredags vejetråd...
det var også bare af nysgerrighed turbomoster.
siden du ellers holder vægten så flot ;-D

jeg selv får heller ikke ret meget lige i tiden, men elsker lange traveture især ude på landet. men det er jo ikke ligefrem det meste inspirende vejr vi har ;-(

ellers tak for tilliden. jeg er nu fra i mandags kommet ind i en go gænge hvor jeg ikke har rørt usunde ting. tager kun mit daglige mørke stykke chokolade og så ellers tænker jeg Nu skal det væk og min motivation nu er barnedåben af mit barnebarn sidst i april.

nu skal det være ;-D
lise
12 år20. januar 2012 kl. 13:41
#58
re: Vedligeholdernes fredags vejetråd...
Dejligt når nogen er nysgerige omkring hvordan man holder vægten og jeg tør da næsten heller ikke fortælle, at jeg faktisk GRISER hver aften - Jeg spiser typisk havregryn (50 g havregryn - 10 g rosiner og 200 g minimælk) eller en frugtsalt bestående af Fromage Frais (President fra Rema) og i æble skåret i stykker om morgenen - til frokost 3 halve med magert pålæg feks. leverposteg med masser af rødbedder på - eftermiddag måske igen en frugtsalat eller 4 stk knækbrød med skrabt smøreost - aftensmad helst kylling med 100 g kartoffel og masser af grønsager (Brocoliblanding fra Rema) og så min aften puha - 1/2 pose Palletti fra Katjes, 250 ml is (minivanillie) med 2 stk halve fersken på og så lige fredag aften ryger der en hel kasse Toffefee oveni - så fatter da heller ikke selv, at jeg kan holde vægten på den kost, hi hi men jeg KAN bare ikke styre en aften uden det lækre :O))

Min motion består i lange gåture med 4 hunde, vi (min mand og jeg) har en rute på 6,6 km, det tager et par timer, men det er fordi at vi slipper hundene fri på et tidspunkt og går ind over en mark ca. 30 min, det er så ud over de 6,6 km :O) - vi gør det gerne 2-3 gange om ugen :O))

Du skal nok nå i mål inden Lise, du er bare så sej :O))
12 år21. januar 2012 kl. 10:21
#59
re: Vedligeholdernes fredags vejetråd...
Endelig kunne jeg se der stod 70kg her til morgen.
det var længe ventet her efter både jul og nytår.
så er mit bmi igen lidt under 25.

nu må jeg så bare ikke smide det væk her i aften ;-)

vejer lidt popcorn af og taster lidt toffe fee ind hvis der er plads. ;-D ellers må jeg ski undværre ;-)
lise
12 år27. januar 2012 kl. 06:21
#60
re: Vedligeholdernes fredags vejetråd...
Hej vedligeholdere, håber I har det godt og er friske alle sammen :)

Ja, lise, kender godt det der med at den får hele armen fredag aften xD I hvert fald for mit vedkommende kan jeg have svært ved at styre mig når jeg først har tilladt mig at spise lidt guf. Så siger min hjerne gerne til mig at når nu det ER fredag og jeg HAR fået lov så skal jeg liiiige have det og det og det og også lige lidt af det.. heheh men dejligt at du er nede i normalområdet igen :)

Min vægt sier 63kg i dag, så det er et kilo mindre end sidste uge. Har sat et lille nyt mål om at tabe 5kg fordi jeg simpelthen ikke tror jeg er bygget til at veje det jeg gør, for vægten bliver ved at falde, tror min naturlige vægt må ligge lidt lavere end jeg troede. Det er i hvert fald svært at holde de ønskede 65kg selvom jeg føler jeg spiser en del.

God dag til jer alle! :-)
12 år27. januar 2012 kl. 08:06



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });