Jeg prøver så vidt at undgå rugbrød, så jeg spiser det måde 1-2 gange om ugen, ca. 4 stk. i alt elle rmindre.
Og pastaen, spiser jeg heller ikke særlig tit
Jeg har bare hørt, at det ikke skulle være så godt, hvis man vil have en flad mave.
men tilgengæld spiser jeg meget kød, cheasy ost og æg... osv.
#12 af Need2befit (slettet)
Rugbrød hører altså ikke under kalorieholdigt mad.. Der er som regel kun 100kcal i en skive..
Er enig med Ablanu, du vejer for lidt i forhold til din højde. Men det er godt at du i det mindste ikke vil forsøge at tabe dig mere. Men hvis jeg var dig ville jeg nok prøve at bygge lidt vægt på i form af muskler og måske endda også lidt fedt, for 49-50kg er altså en ret pjevset vægt til en på 168 ;-)
Det er fint at du spiser selvom du ikke er sulten. Du behøver ikke føle dig sulten for at spise, nogen gange er sultfornemmelser ikke helt pålidelige at følge.
Det er især også godt at du spiser efter din træning så fortsæt bare med det så du får fyldt op i kulhydratdepoterne.
Og bare spis, jo mere du spiser, desto større bliver din appetit... Spis mange gange i løbet af dagen. Og pres gerne dig selv om nødvendigt.