min status, ja altså. alt i alt siden jeg startede på min diæt eller livsændring, den 10-09-2007 og til idag, den 15-10-2007 altså omkring 4 uger, har jeg tabt mig i det hele, 7,5 kilo. Her på madital, 4,5 kilo. Mit del mål er 10 kilo inden den 10-12-2007 hvilket jeg er HELT sikker på at nå gerne mere til. Her på madital, er det osse 10 kilo fra den 18-09-2007 til den 18-12-2007,
Kan jeg mærke det, ikke sådan voldsomt endnu, jeg kan se det i ansigtet, og lidt på maven, men ellers kan jeg ikke mærke det kropsmæssigt-
Der i mod, har jeg fået SÅ MEGET energi, jeg går jo hjemme i øjeblikket på overlov med den ene af mine tvillige piger, fordi hun er kronisk lungesyg. Før jeg gik på diæt, skulle jeg altid sove sammen med hende når hun skulle sove til middag, fordi jeg var så træt. Men det gør jeg slet ikke mere, nu kan jeg klare mig helt til aftenen til det tidspunkt vi plejede at gå i seng på, uden at sove, det er er stort for mig.
Jeg kan lege mange flere "vilde" lege med børnene uden for, som jeg ikke kunne før.
Så det er det største ved at jeg har tabt mig og spiser sunder, det er den tid jeg har fået tilbage, og kan være en anderledens mor for mine børn, den mor jeg har drømt om!
De bedste hilsner
julle
#22 af julle99 (slettet)
Jeg opfatter heller ikke mig selv som være fed / overvægtig mere.
nok mere almindelig og det er absolut en dejlig føelse.
men jeg vil af med de næste 2 kilo og gerne yderligere 8 så er bmi også normal. glæd dig til at komme i svømmehalen. og mærk hvor let du er i vandet. det var pragtfuld bortset fra den alt for store badedragt. ;O)
det er en skøn måde at røre sig på. jeg tror jeg ønsker mig en ny badedragt i julegave.
lise