Hej Iakob
Jeg synes du kan være utrolig stolt af dine resultater. Og hvor er det dejligt, at din mor også lagde mærke til det.
Enig med dig i, at det er godt at gøre status og se på de gode resultater med jævne mellemrum.
Her er det status quo. Jeg har valgt at fokusere på at holde min vægt lige nu. Jeg har utroligt travlt med mange ting - skønne ting - i mit liv lige nu. Så jeg har nedprioriteret motionen i en periode. Et bevidst valg. Men jeg er meget opmærksom på, hvad jeg putter i munden.
Det går godt. Jeg satser på at komme i gang med motion og et større fokus på vægttab inden for de næste 14 dage.
Anna
#2 af annap (slettet)
Jeg havde en startvægt på godt 81 kilo og er nu nede på godt 72 kilo her omkring 10 uger efter. Det er bedre end de planlagte ½ kilo om ugen og jeg er vældig tilfreds. Der mangler knap 4 kilo til mit første store mål - så har jeg den ønskede BMI på 25 og kan kalde mig selv normalvægtig .
Kropsligt er der sket en masse. I stedet for een stor delle på maven som kunne når hele vejen rundt er der nu plads til to deller. To deller som er noget mindre end det massive bildæk jeg slæbte rundt på før. Dellerne under armen - I ved - der ved BHen er også blevet mindre og det samme er dobbelthagen. Jeg har brugt lidt af tiden på motionscyklen med at kikke på mit spejlbillede og selvom billedet ikke er perfekt så ser det skisme noget bedre ud end før! Jeg har ligefrem fået en figur! Jeg tror endda jeg vil have en ny bikini, når det bliver sommer igen og så skal jeg bruge 5 liter sololie og være have-solbrun.
Kondimæssigt er jeg også blevet noget bedre. Jeg er mere adræt end før. Det skyldes sikkert en kompination af den træning jeg har fået (motion) og så den mindre vægt jeg skal flytte rundt på. Men det er simpelthen dejligt. Jeg er så langt fra i topform, men det er da godt at jeg kan gå ved siden af min mand uden at blive forpustet.
Tøjmæssigt.. jeg har købt lidt nyt tøj til en fest jeg skulle til, men ellers har jeg ikke købt nyt tøj for jeg vil være færdig med at tabe mig før jeg ville bruge penge på det. Men jeg har planlagt at tage min søster, der har barslesorlov, på shoppingtur i december og så skal min garderobe opgraderes lidt - det bliver den næste store oplevelse på kur-fronten.
Kommentarer... min mor, som jeg nævnte før. Men også andre, især kollegaer som jeg jo ikke har skjult min diet for, er kommet med gode og sjove kommentarer lige fra "Dit tøj hænger" til "Man kan godt se du har tabt dig!". Det varmer med sådanne kommentarer også selvom jeg er dårlig til at tage mod dem - jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal sige. Min mand roser mig og siger ting som "du har godt nok være god" og "øv, dine bryster bliver mindre"... men vi har jo alle vores kors at bære :-)
Jeg kan virkelig mærke at jeg har tabt mig!
Hvordan står det til med jer? Er I klar til status?