iakob
Jeg er ikke nået så langt at jeg kan holde status endnu. Jeg er på min 3. uge og har på de to første uger tabt 2,4 kg. Det er jeg udemærket tilfreds med. Det sjove er at dette program havde regnet mit vægttab ud til at være nøjagtigt hvad det endte med i de to første uger. Jeg venter spændt på min 3. vejning da jeg ikke har haft så god en uge.
Min motion er endnu ikke helt fastsat da jeg stadig har travlt i køkkenet *ss*. Lige nu er det maden jeg sætter i rammer og bagefter kommer motionen også i lidt mere faste rammer. Men noget bevæger jeg mig tros alt. I ved...græsslåning ( er snart slut for denne sæson), rengøring, gå ture, crosstrainer. lidt impulsiv dans i stuen ;-)
annap
Du er startet på samme vægtmæssige sted som jeg. Det er utrolig dejligt at høre du har "kastet 25 kg af dig" og at du nu vejer et godt stykke under de 100 kg. Ja faktisk er du meget tæt på de 89 kg. Det kan altså lade sig gøre *s*. Jeg tror det er meget almindeligt at have en pause inden man bevæger sig nedaf igen. Jeg ville være lykkelig hvis jeg kunne komme ned i 80`erne og måske stopper jeg der for en tid. Dog vil jeg ikke afvise at jeg så får blod på tanden til at smide flere kiloer og evt. komme ned på noget med et 7 tal *gg*.
#12 af Dejlig glad (slettet)
jo jeg har da lidt oplevelser at fortælle om. så som jeg en dag kom i banken ( for nylig) udbrød hende ved kassen; " jammen lise du skrumper da helt ind, og så skulle hun høre om hvad jeg har gjort for at tabe mig og om det var med vilje osv. og hun sagde det var pæn til mig og at det var godt gået. en anden dag hvor jeg var på apoteket sagde ekspedienten HOLD da op hvor har du tabt dig. og jeg blev igen spurgt hvad jeg havde gjort. nu siger mand og børn det er meget jeg har tabt og at det klær mig. men manden synes ikke jeg skal ret meget længere ned. de roser mig faktisk meget.
med hensyn til motionen. går jeg meget også hver dag. jeg har en skridttæller og forsøger hver dag at nå de 5-7km men på en knap så god dag bliver det til 3-4km. jeg har det meget bedre med mig ryg og mine ben . så jo det er jo en positiv oplevelse. ;O)
i efterårsferien skal jeg/ vi besøge min mor. så jeg er spændt på hvad hun siger/ikke siger, for hun har ikke set mig siden juli måned.
flittiglise