At udvikle en rygrad

Du læser en tråd i debat > vægttab


#21
Bob Bob...
Rygraden var der et par dage, men var helt ad pommern til i dag, men så er det ofte med første dag af mens.. Så selv om dagen i dag burde slettes, så ok... Skal på vægten i morgen. Forventer intet, men håber nok lidt...
Har fået løbet de sidste to dage - dejligt omend nakken ikke kan klare mere end ca. 3,5 km, gad vide hvor længe der går, inden jeg accepterer det fuldt ud. Mine tanker kan i hvert fald mere end min fysik.
Så må konkludere at der kunne have været en stivere rygrad, men små sejre er bedre end ingen.
10 år30. april 2014 kl. 20:43
#22
5:2
Har kastet mig over dette igen. Er godt i gang med første faste og det er gået over al forventning. Skønt...
Håber næste fastedag bliver lige så smertefri.
Har fastet siden i går 15.30 og forventer at fortsætte til i morgen tidlig. Har fint holdt de 500 kcal. Har en god fornemmelse i kroppen.
10 år2. maj 2014 kl. 17:55
#23
Klarede første fastedag til ug og har spist i dag. Fik lækker lækker frokost med nogle venner og fik spist lige rigeligt... Så den står vist bare på salat til aften, hvis overhovedet noget, da jeg har helt ond t maven ovenpå al den mad.
10 år3. maj 2014 kl. 17:31
#24
Mega sej....
Ja, det er mig jeg taler om. Har overholdt de madaftaler jeg lavede med mig selv også motioneret. Motionen endda dobbelt så godt og lidt til end jeg havde sat mig som mål. Har løbet fire gange i stedet for to og dertil gået en tur også. Dejlig fornemmelse, når det endelig kører efter så lang tid op ad bakke. Nu skal jeg så bare huske og holde ved denne følelse....
10 år4. maj 2014 kl. 13:36
#25
det lyder jo super at du bliver ved med at kæmpe - skide godt gået :)
9 år21. maj 2014 kl. 10:28
#26
Det går fremad...
Må indrømme at jeg er ved at nyde mine fastedage... Dejlig fornemmelse at føle sin krop slappe af og uden at være sulten. Må dog indrømme, at jeg har lidt krise lige i dag, men ikke mere end jeg nok skal komme igennem.

Vægt 63 kg, dvs -2 kg
Bryst 96 cm status quo
Talje 75,5, dvs - 2 cm
Hofte 94,5, dvs -2,5 cm
Lår 56,5, dvs - 0,5 cm
Læg 35, dvs - 0,5 cm
Overarm 27, status quo

Alt i alt -2 kg og -5 cm på 3,5 uger... Oveni er min fedt% faldet med ca. 1%... Jeg er MEGET tilfreds og fortsætter gladeligt.
9 år22. maj 2014 kl. 19:58



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });