Step by step 2013

Du læser en tråd i debat > vægttab


#191
re: NY START - uge 1
Du har nok ret, Fedania. Egentlig skal jeg bare beslutte mig for, hvad det er jeg vil. Og faktisk er det ret banalt - og naivt - det jeg gerne vil. Jeg vil nemlig gerne tabe mig i en fart og det skal være let og rart og bekvemt.

Hm-hm... Ja, jeg sagde jo at det var naivt. Hvornår har vægttab lige set sådan ud? ;-)

Jeg tror, jeg er med på, hvad ketogese er, men jeg ved ikke om det er det værd? Gør det ikke bare, at der bliver sat lidt turbo på vægttabet? Jeg mener... Det lavere antal kulhydrater i sig selv (når antal kalorier er overholdt) bør vel sætte lidt fut i vægttabet, men jeg ved det ikke...
Jeg vil stadig kunne fungere og er ikke villig til at "lide" for det og jeg har åbenbart let ved at falde i med kulhydraterne, når alt kommer til alt. Så ved ikke om ketose er smart for mig at være i.

Jeg får generelt omkring de 50g kulhydrat pr. dag +/- lidt alt efter hvor meget jeg spiser den pågældende dag.

11 år26. marts 2013 kl. 16:12
#192
re: NY START - uge 1
Vægten er gået lidt nedad her til morgen - rigtig dejligt. Håber det holder til i morgen. Synes dog det har været sådan det sidste lange stykke tid, at når jeg endelig er inde i en god stime igen, så skal vi spise hos nogen og så er det hele ødelagt igen og der ryger 1-2 kg på over night.

I morgen skal vi til fødselsdag/påskestamtam hos mine forældre, hvor min bror og hans familie også kommer og søndag står den på påskefrokost hos kærestens bedsteforældre. Håber godt nok at jeg har ryggrad til at klare mig godt igennem, så vægtøgningen ikke bliver alt for stor...
11 år27. marts 2013 kl. 10:45
#193
re: NY START - uge 1
Her er vægten også faldet lidt. Men har i dag spist helt forkert. Chokolade og andet. Hmm. Jeg tror kroppen fortæller mig det måske er ved at være den tid på måneden.
Er spændt på hvad kroppen og vægten siger i morgen.
Og torsdag og fredag står den på pandekagehuset.
11 år27. marts 2013 kl. 16:36
#194
re: NY START - uge 1
Højtider er bare altid en udfordring, når det gælder mad og at ville holde vægten/tabe sig.

Er spændt på at høre om, hvordan det er gået i pandekagehuset ;-)
11 år27. marts 2013 kl. 17:53
#195
Ses på mandag
Så er det blevet påske, og jeg er taget hjem til min familie, for at fejre ferien og min oldemor, så der kommer til at blive spist en masse, hvilket nok kan ses på mandag ;) Men hva dælen der er stadig 108 dage tilbage til at nå mit mål
Her er ikke nogen vægt, så jeg er lige på standby til på mandag. Men I må hygge jer i mellemtiden :)
God påske!
11 år28. marts 2013 kl. 07:48
#196
re: NY START - uge 1, dag 2
MillerV
1/2-89 - 24 år.
Højde: 168 cm
Mål: 60 og gerne under. (ønske ville være den lave ende af 59)
Startvægt den 24/3-13: 61,8 kg

Uge 1:
Mandag d. 25. marts:??
Tirsdag d. 26. marts: 61,6 kg
Torsdag d. 28. marts: 61,3 kg

Uge 2:
Mandag d. 1. april:
Torsdag d. 4. april:

Tabt 1. uge: - 0,5 kg

I alt: - 0,5 kg

Wow, må indrømme at jeg er overrasket over resultatet.
I går gik jeg amok i chokolade, skumfidus, is og pandekager.
Og i nat tror jeg mens kom, var oppustet hele dagen. Nok også derfor jeg gik amok i de søde sager.

Men i dag står den på pandekagehuset helt til i morgen. Pyh ha.
God påske til alle. Håber i kommer nogenlunde igennem dagene og vægten ikke er efter os på mandag. :D
11 år28. marts 2013 kl. 08:23
#197
re: Ses på mandag
Loki Harme:
Det bliver spændende hvad vægten siger på mandag så med påskearrangement og det hele :-)

Også rigtig god påske til dig :-)
11 år29. marts 2013 kl. 11:26
#198
re: NY START - uge 1, dag 2
MillerV:
Dejligt med vægttab trods hyggespisning. Hellere det end den anden vej rundt ;-)

Hvordan er det gået i pandekagehuset? Håber du har klaret dig igennem som du havde håbet på :-)
11 år29. marts 2013 kl. 11:27
#199
re: NY START - uge 1
Girl Next Door

26. juli 1979/ 33 år
Højde: 172 cm
Mål: 55 kg
1. delmål: 57 kg
Startvægt den 24/3-12: 58,1 kg

Uge 1:
Mandag d. 25. marts: 57,6 kg
Torsdag d. 28. marts: 57,5 kg
Fredag d. 29. marts: 57,7 kg

Tabt 1. uge: - 0,4 kg

I alt: -0,4 kg


Heldigvis er vægten ikke steget så meget som frygtet, trods påskefrokost med masser af dessert i går. Kunne ikke lade desserten og påskeæggene være, så fik alt for meget at spise. Nogle gange "snyder" vægten mig, så det kan godt være at vægtøgningen alligevel er noget større, men først viser sig i morgen.

Jeg har et ønske om at ændre lidt i min kost, så jeg får flere grøntsager igen - må se om ikke jeg kan få det indført ;-)

11 år29. marts 2013 kl. 11:32
#200
re: NY START - uge 1
Jubii klarede pandekagehuset til topkarakter. :-)

3 stykker mørk pålægchokolade lod jeg mig selv få.
Og spiste små mængder. Håber at vægten fortæller mig i morgen at min topkarakter jeg har givet mig selv for at være der også passer i virkeligheden og den ikke er steget.

I dag har jeg heller ikk spist så meget herhjemme, vi var tidligt hjemme og glemte helt frokost for vi fik lavet en masse i lejligheden, så frokost blev først kl. 16 hvor jeg havde taget mig selv i at nyde lidt gode lakridschokolade fra Johan B. Der slog det mig vi ikk havde spist så blodsukkeret var lavt, men æg reddede mig. :-)
11 år29. marts 2013 kl. 21:14



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });