Hej Katj.
Jeg kender det godt ind imellem.
Til hverdag spiser jeg ikke så stor morgenmad og frokost, så samlet set havner jeg også i det lag du skriver om, faktisk oftest lidt mindre.
Men min aftensmad er større! Jeg spiser en del til aften...! Det er måske ikke den fornuftigste måde at spise på, men det fungerer for mig. Sådan har jeg altid spist. Men efter aftensmaden ryger jeg op på omkirng 1500 kcal. Der har jeg ligget de sidste par dage. Så du har ret. Jeg når heller ikke op på de ca. 2000 kcal jeg burde bruge. Det gør jeg til gengæld i weekenderne...
Jeg ved ikke om det er godt eller skidt. Jeg har hørt meget blandet. Nogen SVÆRGER jo til at man skal spise sin basis forbrænding (går ud fra det er de ca. 2000 for vores tos vedkommende), mens andre siger at det er ikke så vigtigt, bare man ikke decideret sulter sig selv. Men så er det store sprg. jo hvornår sulter man så sig selv?!? Synes bestemt ikke jeg sulter trods manglende 500 kcal...
Nå, håber det besvarer bare lidt hvad du spurgte efter...
Hilsen Katzen
#12 af katzen (slettet)
jeg har endda været i byen til formiddagskaffe og har også tastet hvad jeg der har indtaget.. det er da godt nok mærkeligt sys jeg.. men på den anden side er det vel i grunden en positiv problemstilling! :) andre der har siddet med det samme problem?
kaloriesamlende tanker
Katja