Hej Katj.
Jeg startede på 136 herinde og har foreløbig tabt 12 kg. For at nå BMI 25 (altså bare lige indenfor det normalvægtige) skal jeg ned og veje 73 kg. Jeg er 172 cm høj. Så det er jo i princippet også nærmest en halvering af min kropsvægt. Såååå, jeg falder vel ind i den kategori du søger?
Må man høre lidt mere om hvem du er? Højde, vægt, alder??
Som du kan se af min profil er jeg kvinde og 27 år :)
Hilsen Katzen (Personlige dagbøger: Katzen er på banen igen! - der kan du læse lidt om mit foreløbige vægttab hvis du har lyst)
#2 af katzen (slettet)
jeg vil meget gerne optimere mit udbytte af denne her fantastiske side,så derfor dette indlæg!
Jeg mangler nogen, der som jeg skal tabe hvad man kunne fristes til at kalde ekstremt meget vægt!
Jeg mener virkeligt mange kilo... står for at skulle halvere min kropsvægt og finder det svært at finde motivationen i at dele erfaringer med dem der skal tabe 10-15 kilo - og IKKE for at forklejne jeres oplevelser og erfaringer, men jeg har bare en STØRRE opgave foran mig.. og kan bestemt ikke klare det på no time..
okay blev overfaldet af en smøre igen - det sker for mig - sorry! ;) men efterlyser altså andre der skal/er i gang med/har næsten halveret deres vægt... så håber meget der er andre derude!!
grønne hilsner
Katj