Og ja, jeg har bare syndet for vildt og mere til.. Er lige hjemvendt fra Tenerife i dag og jeg tør ikke tænke på hvad vægten siger imorgen.. Men jeg klør på igen fra imorgen med træning og gode kostvaner - og det bliver os alle tre, selvom det kun er mig der har brug for at tabe mig, så sker der jo ikke noget ved der bliver spist lidt sundere i hjemmet. Har ellers en kæreste der er meget glad for søde, fede og lækre sager + sodavand, men som alligevel har six pack og det er uden træning! Men han er jo stadig ikke sund - så det laver vi om på :-)
Glad for at være tilbage og glæder mig til at være meget aktiv på Madital igen..
#52 af Verdier (slettet)
Vi har lige sat lejligheden til salg, så der er mange ting der skal ordnes inden der skal tages billeder på torsdag... nogen der har nogle idéer til hvad der tiltrækker på boligannonce-billeder :)
Vi venter lige nu på at mine svigerforældres hunde skal "formere" sig... så skal vi have 2 små gravhunde, når det engang sker... håber dog vi når at flytte inden, da jeg nødig vil have dem på 3. sal.
Men vi må se hvad der sker med det hele... - og vægten...
Har ikke vejet mig i weekenden, da vi har arbejdet i kolonihaven både lørdag og idag...
måske jeg tør veje mig imorgen eller tirsdag :)