Heey.. Nej, er ikke forsvundet.. Jeg har bare arbejdet helt vildt de seneste dage, så har ikke nået at være herinde.. Tager på koloni i næste uge og i uge 30 smutter jeg en uge til Tenerife.. Så når ikke at skrive så meget, men lurer med alt det jeg kan nå..
Her går det lidt langsomt, men det er også okay - så længe det er ned :-) Dejligt der er flere der er med i denne.. Rart og høre om nogle som er i samme båd..
#32 af Verdier (slettet)
Nej jeg kender slet ikke ham der, men er da noget jeg vil prøve ;)
Ingen planer for at skulle giftes lige nu. Men min kæreste har sagt at han i hvert fald skal være forlovet inden de 30 og han er 26. Så det kommer jo nok. Vi er i det hele taget ret enige om hvordan vores liv skal være. End i mellem falder samtalen også på børneopdragelse og der er vi, skal vi sige 90 % enige. Det synes jeg er ret lækkert. så er det kun småtingene man bliver uvenner over og det er jo tit ting der ikke betyder så meget. Jeg er i hvertfald glad for at vi er enige om de store og vigtige ting her i livet.
Der bliver også ligeligt at se til det næste år. Min kærestes søster skal være mor her slut august, giftes til foråret næste år og selvfølgelig barnedåb. Så bliver min kæreste selv færdig næste sommer som ambulance assistent og hans brors kæreste bliver færdig med sin uddannelse. så der er rigeligt at se til ;)
Det er godt nok også længe i har været sammen og stort tillykke med det hele. Men ja når man ved det, så ved man det bare!!
Du må bare spørge mht opskrifterne hvis der er noget, så skal jeg se om jeg kan hjælpe :D Jeg spiser f.eks kun én af de mange opskrifter på morgen mad han har. Det er nemt, hurtigt og smager skønt. Det er 1 dl havregryn, 1 dl æblemost og 1 dl skyr, han bruger så bær osv, jeg kan godt lide at smide 20 mandler i. mums det er godt, og nu har jeg spist det hver dag i snart 2 mdr og er ikke træt af det endnu ;)