Hej Karina:)
Jeg kan sagtens forstå det er vildt uoverskueligt lige pt, men tror du skal lade være med at tænke så meget på den BMI, i hvertfald lige nu:)
Det vigtigste er jo egentlig at du bliver tilfreds med din egen krop:)
sæt dig selv små mål af gangen.
man kan sagtens få fjernet hud på hele kroppen og jeg kunne forstille mig at du skal have et helkropsløft når du færdig med at tabe dig.
syntes du klare det helt vildt godt og du har jo snart nået dit første mål, det er da vild fedt:) bare klø på.
tror man et eller andet sted helt automatisk bliver mere og mere bidt af at se et lavere tal på vægten:)
da jeg kun under 100 var jeg vildt lykkelig, så 90 og nu er jeg under 80. det er simpelthen den fedeste følelse!
mit mål er 72 kg så har jeg normal BMI, men kender mig selv så godt at når jeg kommer derned, skal jeg da også lige se det 6 tal på vægten:)
Er sikker på du også nok skal få den følelse:)
#32 af Hvass (slettet)
Når jeg regner min BMI ud gør jeg det bare på lommeregneren som jeg lærte det for mange år siden. Min mand viste mig så en side på nettet hvor den regnede det ud lyn hurtigt, jeg sidder altid og fjumrer lidt med det. Det stod så også at jeg skal veje mellem 46 og 64 kg. 64 kg MAX!!!!!
Altså jeg vejede 139 til at starte med, kan slet ikke regne den slags tal ud i hovedet så sad og talte på fingrene jeg skal tabe 75 kg. MINDST!!! HOLY CRAP!!!!!!
Er faktisk en lille smule depri over det, kan det overhovedet lade sig gøre? Altså jeg mener, det er jo satme lige før jeg forsvinder så!! Og hvordan ser jeg ud hvis jeg er så lille bitte, alt kommer da til at hænge mere end det gør i forvejen!
Har en temmelig stor barm, ender jeg med at få et par af de der sokker med en femmer i hængende ved siden af navlen??
Og hvor i alverden bliver altd det hud af hvis man skrumper ind til under halv størrelse?? Ved godt at man kan få fjernet mave skind, men hvad med arme og lår??
Puhhh, det er alt for mange tanker her ud på natten, tror jeg slår hjernen fra og går i seng.....