Ihhhh... Hvor er det svært at lade alle de der chokoladebarer der er i skabet ligge!!!!!!
Og hvor er det nogle gange voldsomt deprimerende at være gift med en mand der er total fit, 185 høj og 83 kilo med en muskelmasse uden lige og ca. 3 gram fedt på kroppen. Øv, øv og atter øv :-( Nogle gange kan jeg spekulere på hvad pokker han laver med sådan en lille tyksak som mig, jeg må godt nok være sød da ;-)
Nå, men heldigvis er jeg klar over at min hjerne lige nu forsøger at finde på undskyldninger for at jeg må give fortabt og æde som et svin. Men jeg gør det ikke!! Er efterhånden ved at være træt af at unge piger kigger på min mand og så glor de på mig og tænker hvad faen han laver med mig. Altså og det er ikke engang noget jeg bilder mig ind, jeg hører jo tit deres udbrud!! Min man er 32 og ligner en 25. Det er ikke nemt....
Men bortset fra det så har jeg tabt 6,5 kilo :-D
#12 af karina lykke (slettet)
Søndag kl. 15 holder jeg ferie i 3 uger, så nu sidder jeg her med 3 ugers elevarbejde der skal forberedes, til 2 elever der er vidt forskellige så er ikke engang så heldig jeg kan genbruge lidt af det...
Men bortset fra det, så går det her slanke kur egentlig meget godt. Jeg har lavet mit mål lidt om, jeg var helt oppe og måtte spise 2000-og-noget kalorier for at nå mit mål, har nu lavet det om så jeg satser på at tabe de sidste 3 kilo ned til 130 på 3 uger og så må jeg spise ca. 1500 kalorier, jeg ligger mellem 1200 og 1500 dagligt, så det passer fint. Og så fristes man ikke til lige at spise is for de sidste kalorier :-).
Og så var jeg lige ude for noget pinligt i dag. Jeg var oppe og hente min søn i børnehaven, han skulle så tisse så jeg gik med ind for at hjælpe ham med at knappe bukserne op. Mens han er inde på toilettet står jeg og kigger mig selv i spejlet, jeg har længe hadet at gå i t-shirt pga. mine meget store mormor arme. Jeg står så der og betragter min laskede arme, giver dem lige et lille sving så flæsket rigtig flagrer. Vender mig om og i døren står børnehavens 2 mandlige pædagoger og kigger på mig. Hold nu kæft hvor kunne jeg have kravlet i et hul, bliver helt hed om ørerne bare ved tanken. Øv hvor var det pinligt :-(
Men om ikke andet er det da med til at holde motivationen oppe, skal sgu vise dem at jeg kan slippe af med mine mormor arme :-D