Weekend.....Dejligt. Hård kold uge. Så jeg nyder det er weekend.
Vores gummiged var punkteret her til morgen, og så var der ingen vej tilbage. Igang med skovlen. Så idag har jeg skovlet sne hele dagen. Hårdt, men det gav varmen og så må jeg jo ha forbrændt en hulens masse kalorier. Så alt i alt en dejlig dag, hvor solen også har sknnet. En dag som idag føler jeg mig faktisk som en meget heldig og priviligeret mand. Har bare nydt det dejlige vejr og gået og tænkt på at det jo faktisk er meget sundt at gå ude stort set hver dag. Det giver lidt kondi og en sund muskulatur at arbejde fysisk.
Igår var jeg nede i byen her i Viborg. Købte mig en elefantskihue. Den er bare helt fantastisk at ha på når jeg cykler. Den går langt ned på halsen og så kan jeg jo trække den op over næsen, hvis det er vildt koldt. Så nu fryser jeg ikke længere halsen og kinderne. Så nu mangler jeg bare lige et par cykelbriller. Så godt nok på nogen hos en optiker. Men hold da fast hvor er de dyre. Der er vist meget mode i det. Men mon ikke de kommer på udsalg her til januar. Så må jeg ha et par hvis prisen er den rigtige.
Nu vil jeg nyde det er blevet weekend. Gøre rent og vaske tøj. Og så træne lørdag og søndag formiddag.
God weekend til jer alle
Knud
#22 af kbla (slettet)
Som dig holder jeg også meget af naturen. Bor i Viborg, lige midt i Viborg. Der er meget smukt her med tre søer, gvor der om den ene Søndersø er anlagt en sti så man kan gå, løbe, cykle rundt, hele året. Der er også opsat lys. Der er ca 5,5 km rundt, eller en timestid på gåben. Så hvis du en dag kommer til Viborg kan vi jo lige smutte rundt:-). Ved den anden sø er der et lille ishus som i gamle dage og overdækkede borde og bænke. Der er meget dejligt at sidde og nyde en kop varm kakao og en belgisk vaffel med is. Ænderne kommer og snadrer og børnene leger på legepladsen eller står på skøjter på på skøjtebanen.
Kan du også ha en god weekend
Kh knud