Så er det officielt... Jeg har halsbetændelse! Min hals er monster øm, og bare det at drikke varm te gør ondt.... Øv øv og øv...
Kan ikke engang synke mit spyt uden at lave grimme ansigter... Er godtnok træt af sygdom!
Synes det har været lidt for meget de sidste par uger... Møg mave og møg immunforsvar!!!
Beklager mit mugne udbrud, men det er sgu da frustrerende!!
Håber I andre får en god dag! ;o)
#92 af bruger slettet
Håber lidt at det bare er en forbigående ting, der suser videre... Men det er nok ikke sandsynligt... For både overboens knap 4 årige datter (som kommer på visit HVER dag, for hun ÆLSKEEER bare at besøge mig... Hendes egne ord!) og kyssevennen ;o) har haft halsbetændelse!
Fandt en vægt på en hjemmeside der hedder Lifetrack.dk som måler vægt, fedtprocent, væskeprocent, muskelandel, knoglemasse og udregner idealvægten... Der var sat ned fra 799 kr til 499 kr, så den har jeg ønsket mig i julegave ved min mor... Satser på at få den før tid... :o)
Tanja... Jeg er godtnok også træt af at min hals starter nu, for jeg har været hjemme de sidste 3 dage med forstoppelse, maven kunne slet ikke finde ud af kosten i weekenden, hvor jeg INTET grønt fik... Nu er den klar igen, og jeg har lige raskmeldt mig i morges, og så starter halsen sgu!
Krydser fingre for at din datter ikke smitter, og at hun snart er frisk igen... :o)