SÅDAN ! med den indstilling er du er et stort skridt videre mod dit nye liv som slank.. det skal nok lykkedes for dig, tro på dig selv...
Jeg synes du skal holde op med at betegne din mave som en kloak... du skal behandle dig selv med respekt og lære at holde af dig selv.. se din krop som dit hjem til din sjæl... behandel den ordentligt. DIn krop er ikke en skraldespand eller en kloak hvor man hælder dårlige ting ned i... din mave skal fyldes op med lækkert, nærende sund mad... som vil gøre dig godt og som vil give dig den krop som du har fortjent...
Jeg ved godt det lyder lidt langt ude.. men håber du på en eller andet måde kan bruge det til noget..
mange hilsner Tanja
#2 af Tanjaknoth (slettet)
Der var stilstand på vægten idag, så den standsede på 101,5 kg igen, men jeg hyggede også gevaldigt hos en veninde igår aftes, og min kloak, står stadig lidt på klem, så der røg vist en del mere ned, end planlagt! Men... Det stopper NU!!!!
Status idag, er at jeg har handlet ind til de næste 14 dages menu, som jeg også har fået lavet en skriftlig plan over!
Oveni, har jeg lavet en dagsplan, hvor jeg har skrevet, hvad mine måltider skal bestå af, også for de næste 14 dage..
JEG VIL AF MED DEN SKIDE OVERVÆGT
JEG VIL VÆRE MOR
JEG VIL HAVE ET GODT LIV
JEG VIL, JEG VIL, JEG VIL!!!!!!!!
I morgen fredag, starter jeg i motionscenter, 3 timer om dagen, hver dag, hvor jeg skal cykle ud, det er en lilletur på omkring 3 km, så jeg klæder om hjemmefra, og så bruger jeg cykelturen, som opvarmning...
Glæder mig sgu helt til at komme igang!
Det er gennem kommunen, jeg skal igang, men jeg har selv bedt om at komme netop derud, der er nemlig både diætist, fysioterapeut, og motions"eksperter" tilknyttet, så jeg har alle forudsætninger for at det skal lykkedes nu...