Støttegruppe Uge 15

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+


#21
re: Støttegruppe Uge 15
Tak sommerpige1969 :)

Susan / lilletyksak: Er glad for at jeg kan motivere, det er det vi har hinanden til. Jeg bliver også selv meget motiveret af at læse de forskellige indlæg herinde. Er super glad for denne side!
15 år8. april 2009 kl. 22:32
#22
re: Støttegruppe Uge 15
Her er ugen indtil videre også gået rigtig godt. Jeg har helt holdt mig fra det usunde. Og idag fandt jeg lige en corsage top, som jeg gerne vil kunne passe her midt i maj, da jeg skal til stor fest, og den sad bare som smurt på min krop. Det så hammer godt ud - selv manden var ved at tabe sine øjne, da jeg trådte ind i stuen :)
Så idag er jeg super glad......................Det skal nok blive en god sommer.
15 år9. april 2009 kl. 21:29
#23
re: Støttegruppe Uge 15
Hvor er der mange svar! Kan slet ikke nå at læse dem igennem.

Jeg har været afsted i en lille uge med min familie igennem Tanzania og dens safari parker (jeg bor jo i TZ) Så jeg er blevet stop-fyldt med mad! Jeg tror jeg har taget 500g-1kg på og det er jo ret ærgeligt.

Har dog ikke tænkt mig at give op på grund af det. Jeg er hjemme nu og mine smaddergode vaner burde sætte fuldt ind og det har de allerede til dels. Skal dog til fødselsdag i morgen med pizza og andet usundt, men der burde viljestyrken bryde igennem.

Tak for støtten og jeg sender de bedste postivtive tanker til jer!
15 år11. april 2009 kl. 19:15



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });