Støttegruppe Uge 15

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+


#1
Støttegruppe Uge 15
Hej alle sammen

Så tog jeg lige initiativ og oprettede en størregruppe til næste uge, som jo starter i morgen.

Jeg har været utrolig glad for, at finde jer herinde. Efter jeres råd til mig i sidste uge med at spise mere. Så har jeg faktisk smidt 1,6 kg :)
Og kan virkelig mærke, at det går fremad.

Så håber at vi får en rigtig god uge 15.
15 år5. april 2009 kl. 14:16
#2
re: Støttegruppe Uge 15
er det bare en gruppe man kan være med i
15 år5. april 2009 kl. 16:18
#3
re: Støttegruppe Uge 15
Jeg går en krævende uge i møde..
Skal med svigerfamilien på tur helt indtil næste mandag.. Så det bliver svært at styre motion og mad... Dog tager jeg viljen med..

God Påske til alle..

15 år5. april 2009 kl. 16:35
#4
re: Støttegruppe Uge 15
Hej Sommerpige 1969, du skal være så hjertelig velkommen. Det er en åben gruppe for alle.
15 år5. april 2009 kl. 18:22
#5
re: Støttegruppe Uge 15
tak tak- og hvordan for¨år det så
fortæller i hvad i har tabt jer hver uge?
15 år5. april 2009 kl. 21:21
#6
re: Støttegruppe Uge 15
I denne uge har jeg taget 700g. på!!!
Æv æv... men det er fuldstændig selvforskyldt!!
I den kommende uge er jeg klar igen til kampen mod kiloene og indtag af grønt og sundt:)
Rikke
15 år6. april 2009 kl. 07:03
#7
re: Støttegruppe Uge 15
Juhuuuu.... Så er vægttabet skudt igang. 1,3kg er der røget siden i mandags. Håber næste uge blir ligeså god. Men der er jo god tid til træning med alle de helligdage. Held og lykke til jer andre!
15 år6. april 2009 kl. 09:04
#8
re: Støttegruppe Uge 15
øv øv øv, jeg har taget 600 gr. på siden sidste mandag. Og jeg skal holde 2 x fødselsdag for min søn i denne uge, så vi må se. Bare jeg ikke tager mere på. Øv øv øv. Jeg synes ellers ikke at jeg spiser så meget til hverdag, men når jeg så spiser lidt slik/kager synes jeg også at jeg straffes hårdt. Jeg løber 3 x ugen à ca. 35-40 min. og cykler på arbejdet stort set hver dag. Øv altså.
15 år6. april 2009 kl. 09:30
#9
re: Støttegruppe Uge 15
Haps en god uge - vægten sagde minus 1,1 :) Jeg er godt tilfreds, men håbede også meget på det, da jeg slet ikke har rørt sukker og andre fristelser, og har passet min motion :D
Humøret er højt, vejret er godt, har lige fået fri - så nu vil jeg ud og træne i fitnesscenteret :)
Tillykke til jer andre - og selvom det nu er ferie så kan man godt hygge sig med gulerødder istedet for påskeæg ;)
15 år6. april 2009 kl. 12:29
#10
re: Støttegruppe Uge 15
har set tranedans i sverige og tog 0,8kg på.
15 år6. april 2009 kl. 12:58



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });