Støttegruppe Uge 15

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+


#11
re: Støttegruppe Uge 15
Jeg vil også gerne være med... Jeg er godt nok først lige startet, så jeg har ikke noget vægttab at prale med, men jeg drikke orange Rooibus te, det er lidt sødt og har en fyldig smag.
Jeg er gået i gang med en pulverkur på en uges tid - kun for at komme i gang!
Og vil gå på en sund diæt med 5-6 sunde måltider om dagen efter nogle principper som hedder: masser af grønt, lidt frugt, lidt grov pasta, bruneris, bønner, magert kød, dampet fisk, soya-produkter, te, smoothies, salater m. masser af chili, krydderurter... nødder og vand med mynte eller lignende.
Men regner med at have pulver som back-up, eller hvis jeg har travlt eller ikke har fået købt ind.

Kh
Susan
15 år6. april 2009 kl. 14:11
#12
re: Støttegruppe Uge 15
Hej Susan.
Det lyder som en rigtig go ide.
Og velkommen.
Rikke
15 år6. april 2009 kl. 16:51
#13
re: Støttegruppe Uge 15
øv altså jeg har ikke tabt mig , men ok for nok ikke gjord nok selv om jeg går og går- men træning er der ikke overskud til endnu- pga 3 børn og et job----hmm dårlig undskyldning
15 år6. april 2009 kl. 20:41
#14
re: Støttegruppe Uge 15
Hov, hov... jeg synes ikke, at du skal se det som en dårlig undskyldning, selvom jeg godt kan forstå, at du har dårlig samvittighed. Men lad være med det ;-) Istedet for at græde over, at du ikke har tabt dig, så træk på skuldrene og smil og kom op på hesten igen. Og jeg kan godt forstå, at det er hårdt med tre børn!

God vind i den kommende uge! Og se om du kan få hjælp og støtte! Jeg har fundet nogle som også vil slanke sig, som jeg skriver og ringer til, når det bliver slemt at holde min kur/diæt/ (lige i denne uge pulver)... Og så er min kæreste også på pulverkur, selvom han skal tabe sig mindre end mig.

Kærlig hilsen
Susan
15 år7. april 2009 kl. 08:25
#15
re: Støttegruppe Uge 15
God uge... får trænet hver dag, og har idag fået en extre optur. Jeg har en flot top af slike som sidder tæt til og som skal lynes i siden - jeg har i det sidste 1,5 år ikke kunne lyne den overhovedet, men gemt den fordi jeg er så vild med den og vidste at en dag skulle jeg nok få den lynet igen. Idag fandt jeg den så frem igen for at ville prøve og se om den bare kunne lynes lidt - og den kunne lynes helt!!!! Jeg var SÅ glad, havde jeg slet ikke troet, og den sad endda godt... Var helt i chok. Men tror det er fordi jeg ser mig selv hver dag, så føler ikke rigtigt jeg kan se det på mig selv at jeg har tabt mig - nogen der har det lige sådan?
15 år8. april 2009 kl. 16:09
#16
Suus:re: Støttegruppe Uge 15
Suus:
Jeg har det fuldstændig på samme måde...Jeg har tabt 11 kg. men ser det ikke rigtig når jeg kigger i spejlet!! Kan da godt mærke at der er lidt mindre på sidebenene, men synes ikke det kan ses så meget.
Go ide med at finde noget gammelt tøj frem der før var for småt... tror jeg lige jeg vil prøve... har da vist nogle gamle cowboybukser et sted!!
Rikke
15 år8. april 2009 kl. 19:11
#17
re: Suus:re: Støttegruppe Uge 15
Suuus og Belfast! Godt gået! Nyd det og hold det ;)

Susan
15 år8. april 2009 kl. 19:22
#18
re: Suus:re: Støttegruppe Uge 15
belfast: Synes jeg du skal prøve, var virkelig en øjenåbner for mig og gav mig extre lyst til at give den gas med måde motion og sund mad, for jeg kunne se og føle hvor meget det har gjort, og det kom helt bag på mig.

Lilletyksak/Susan: Det skal ikke bare holdes, der skal mere af ;)
15 år8. april 2009 kl. 20:24
#19
re: Støttegruppe Uge 15
way det er godt gået suuus
15 år8. april 2009 kl. 21:14
#20
re: Suus:re: Støttegruppe Uge 15
Hehehe... det var den gode ånd du skulle holde :)
Men det er dæleme flot! Og meget motiverende!
15 år8. april 2009 kl. 21:25



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });