Støttegruppen uge 11

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+


#21
re: Støttegruppen uge 11
Så feldt vægten igen efter sygdommen, så nu er jeg evd ta være tilbage hvor jeg var i torsdags, ja sådan kan det går. Jeg har tabt 500 g siden i går, så nu har jeg igen nået at tabe over 5 kg, jubiii

Lisleotte
15 år12. marts 2009 kl. 07:29
#22
re: Støttegruppen uge 11
Hej igen, jeg må bare lige skrive at jeg har tabt 700 g. fra i tirsdags til idag her til morgen. Jeg tør næsten ikke tro på det. Jeg har været på vægten flere gange for at se om det var fordi jeg stod forkert, men det ser ud til at være rigtig nok. Så hvis jeg bare fortsætter sådan resten af denne uge, så bliver det forhånbentligt en rigtig god uge for mig vægtmæssigt. Tillykke med de opnåede vægttab.
15 år12. marts 2009 kl. 08:29
#23
re: Støttegruppen uge 11
Jeg var oppe 100 g i morges i forhold til i går på trods af min rigtig gode dag, men jeg tror det var fordi jeg ikke havde været på toilettet ordenligt og sådan noget med fordøjelsen for jeg vejede mig for en halv time igen og var 500g under det jeg var i går.

Så nu må vi se i morgen... Min graf her ser ikke så god ud længere og mine vægte her den sidste uge passer slet ikek sammen med den lige linie der var ved at tegne sig.
15 år12. marts 2009 kl. 13:14
#24
re: Støttegruppen uge 11
hej støttegruppe, ny her
har tabt fra 107 til 87.. vejer nu 89.9kg og vil gerne ned på 77kg(normalvægt).
jeg har tabt mig 1.7 kg denne uge. men har også lige købt en ministepper..og skulle bruge madital til en hfopgave..vil gerne tabe mig nu jeg har fundet sitet..
god uge til jer andre.
15 år12. marts 2009 kl. 15:27
#25
re: Støttegruppen uge 11
Nu har jeg fundet ud af at jeg nok skal have alkohol i aften... ødelægger lidt mine planer for en god sund weekend. Især fordi ejg skal have motion i morgen og det er ikke fedt med tømmermænd...

Har i hvert fald brug for støtte på lørdag!
15 år13. marts 2009 kl. 12:35
#26
re: Støttegruppen uge 11
Velkommen til, Biologi C ;) Og held og lykke med det...

Jeg var så tæt på de magiske 80 i går, at jeg var nødt til at veje mig i morges igen - og det var der: Det magiske syvtal. Så nu har min vægt bevist, at den kan vise under 80 :-) Det vil jeg så ødelægge ved at tage i byen i aften - den står på røde bøffer og rødvin, så det bliver nok lidt på den tunge side, men nu ved jeg, hvor tæt, jeg er på, så tror jeg også på, at jeg kan tage mig sammen allerede i morgen igen.

God weekend til jer alle!
15 år13. marts 2009 kl. 15:02
#27
re: Støttegruppen uge 11
Hej Claus,

god fornøjelse, der skal også være plads til, usunde/hyggelige, belønninger for en.. - Især når de er velfortjente :)

Her glæder jeg mig til at rapportere mandag hvordan det er gået sidern sidste uge, ser ud til at blive en rigtig pæn resultat nu, hvis jeg lige er dydig i weekenden :o
15 år13. marts 2009 kl. 16:04



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });