Støttegruppen uge 11

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+


#1
Støttegruppen uge 11
Så er det tid til en ny uge!

Min vægt har drillet meget igen, jeg tror jeg har fundet problmet, og det er mit antal måltider om dagen! Jeg vil simpelthen i gang med at spise noget mere og flere gange om dagen, og drikke 2 liter vand om dagen!

God uge til jer andre!
15 år8. marts 2009 kl. 09:13
#2
re: Støttegruppen uge 11
Arh - nu er det jo kun blevet søndag, men lad os da bare tyvstarte. Held og lykke med at få mad/drikke-mængden op på normal - det skal nok hjælpe!

Jeg har hævet overliggeren til næste uge. Ud over at fortsætte mit vægttab, så holder jeg op med at ryge fra om ca. 10 minutter (bare én mere...) jeg tror egentlig at det er nemmere at gøre nu, hvor jeg alligevel hele tiden går og tænker over, hvad jeg spiser, så kommer jeg ikke til af vanvare at småspise i stedet. Så det bliver en spændende uge :-)
15 år8. marts 2009 kl. 10:41
#3
re: Støttegruppen uge 11
Jeg tror det er ved at være tid for en støttegruppe for mig. Jeg er opsat på en god uge med en masse motion og sund mad. Jeg har bestemt mig for at holde mig 100% fra sukker.
15 år8. marts 2009 kl. 12:32
#4
re: Støttegruppen uge 11
Hej mine med"tabere". Jeg har siden sidste søndag tabt 1 kg. Jeg har syndet lidt i lørdags, og det kunne ses lidt, men jeg er rigtig godt tilfreds med mit vægttab i uge 10. Jeg havde noget chokolade, der lå på mit stuebord, lige for næsen af mig hele søndagen UDEN at tage så meget som 1 stk.. Forhåbentligt kan jeg fortsætte den gode trend også i uge 11. Pøj Pøj til jer alle. Til Claus - godt gået. Det skal nok lykkedes både at tabe dig og holde op med at ryge - selvom det er en stor mundfuld. Held og lykke.
15 år9. marts 2009 kl. 10:28
#5
re: Støttegruppen uge 11
Så var det op på vægten igen i morges...
Efter endnu en uge i sengen med lungebetændelse så var der altså røget 500g. på...æv!
Men sådan går det når man ikke får motioneret og spist på den rigtige måde...
Nu er jeg frisk og klar igen til at kæmpe lidt mod kiloene:)
Håber denne uge bliver god...
Go uge til alle.
Og P.S.
Jeg synes det er superfedt med vejning hver mandag!!! Godt initiativ:)

Rikke
15 år9. marts 2009 kl. 12:25
#6
re: Støttegruppen uge 11
I går havde jeg den værste dag. Jeg overspiste virkelig. Jeg ved ikke hvor det kom fra. Det var rigtig skræmmende for jeg kunne bare ikke stoppe migselv... Tror det hænger lidt sammen med mit humør. Jeg har det virkelig ikek godt i øjeblikket.

I dag er lidt bedre. Men svært at kompensere for i går. Det kunne allerede ses på vægten. Og jeg får heller ingen motion i dag. Men det går rimeligt med maden, men kl er også kun 4.
15 år9. marts 2009 kl. 13:58
#7
re: Støttegruppen uge 11
Hej allesammen.
Sikke en god idé med "fælles-vejning" om mandagen. Jeg begyndte for en uge siden at gøre noget ved vægten efter min graviditet. I løbet af den sidste uge har jeg tabt 1,7 kg. Fra før jeg blev gravid i maj sidste år til idag har jeg tabt 10,8 kg jubiiiii...nu mangler jeg ca. 17 kg. inden jeg når bmi under 25.
Mit mål for den næste uge er 700 gram :)
15 år9. marts 2009 kl. 14:23
#8
re: Støttegruppen uge 11
Jeg er tilbage efter en weeend med sygdom, så vægten komme jeg først på i morgen. De sidste par uger har motivationen manglet, men den er vist ved at komme tilbage. Så jeg regner med et godt vægttab i denne uge.

Kan i have en rigtig god uge med flotte vægttab ;-)
15 år9. marts 2009 kl. 17:31
#9
re: Støttegruppen uge 11
YES... vægten sage minus 1,1 kg. Så skal det bare fortsætte, selvom jeg vågnede op med hold i ryggen her til morgen. Tyspisk når denne uge skulle stå i motionenstegn - men satser på det snart går over!!!!
15 år10. marts 2009 kl. 07:00
#10
re: Støttegruppen uge 11
Efter en, med vilje, synder weekend, var jeg spændt på resultatet idag.. men der er da forsvundet 300 gram yderligere, så det helt super :)

Glæder mig til næste uge, tror det bliver et godt resultat der :D
15 år10. marts 2009 kl. 08:27



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });