Støttegruppen uge 11

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+


#11
re: Støttegruppen uge 11
Poh, har taget usandsynligt meget på efter denne weekend.. Som har været virkelig lad, har haft en veninde på besøg fra fredag til i går, men i det mindste har det været hyggeligt :D
Men trænger vist til et bette opmundrende ord ;)

Sqzee: Sånn en dag havde jeg også i går, det ER virkelig skræmmende! Ved ikke lige hvor jeg vil hen med det, men du er hvertfal ikke alene...

Anyways, held og lykke til alle sammen!
/Kiwi
15 år10. marts 2009 kl. 10:23
#12
re: Støttegruppen uge 11
Aej... tillykke med de flotte tab.

Hvordan i guder slipper i afsted med at taber 1,1 og 1,7 og ligende på en uge....

Jeg i den forgangende uge tabt 600g - 60g mindre end mit mål - men jeg er fuldt ud tilfreds :o) jeg har motioneret hårdt og har spist sundt.

Men gode fif til endnu større tab modtages gerne.

Næste uge skal jeg gerne tabe 700g så jeg indhenter de fleste af de 6g jeg ikke tabte i denne uge.

God kamp i denne uge alle sammen.

Fight it
15 år10. marts 2009 kl. 10:39
#13
re: Støttegruppen uge 11
Fight it: I sidste uge motionerede jeg 6 ud af 7 dage i min. 1 time afgangen.. Så det vil jeg fortsætte med i denne her uge, da det virker og jeg har tabt 1,1 kg, uden at være sulten, og har kun syndet med ganske lidt mørk chokolade ind i mellem...
15 år10. marts 2009 kl. 14:05
#14
re: Støttegruppen uge 11
Ih altså hvordan dælen kan man motionere så meget! Jeg dyrker slet ikke så meget motion. Men taber mig igennem maden, i hvert fald størstedelen.

Den her uger er bare begyndt rigtig fint, har spist lige hvad jeg havde i planerne kun, og ikke alt muligt kage og snik snak!! Og det har allerede båret frugt!
15 år10. marts 2009 kl. 16:59
#15
re: Støttegruppen uge 11
Jeg motionerer også en time om dagen. Jeg har en mini-stepper, så kan jeg se tv imens.
Mandag og onsdag er jeg begyndt at svømme 1 time med min veninde. Det er bedre motivation når man er 2.
15 år10. marts 2009 kl. 17:44
#16
re: Støttegruppen uge 11
1 times motion har alle tid til... 3 gange om ugen træner jeg ca 3 timer, de øvrige dage er det va 1 time. 1 times motion giver mere engeri til det man skal nå resten af dagen, Jeg tænker også meget over maden og undgår det usunde, men vil også gerne strammes op samtidig med. derfor træner jeg så meget + det giver altså go energi!!! :)
15 år10. marts 2009 kl. 21:27
#17
re: Støttegruppen uge 11
jeg tror vi alle kan få nogle dårlige dage men i stedet for at give op så bare fortsæt og lad vær at benke dig selv i hovedet for meget ovet du faldt i. det vigtigste er at fortsætte. håber du snart kommer i bedre humør:-))
15 år10. marts 2009 kl. 21:46
#18
re: Støttegruppen uge 11
Ja så kom jeg på vægten her til morgen, øv. Jeg var klar over at det var gået den forkerte vej, men så meget ;-( +800g, ja sådan går det når både datter, mand og jeg selv er syge, for så får jeg ikke mine grøntsager og heller ikke nok at spise. Ja jeg er oppe på hesten igen og gufler grønt i mig. Det er lige før det kommer ud af ørene... Jeg mangler nu 200 g i at nå de 5 kg, så de skal bare AF NU.

Vi skrives ved...
15 år11. marts 2009 kl. 09:21
#19
re: Støttegruppen uge 11
Det er rart at komme her ind og se at folk både har op og ned ture men klarer sig alligevel ;)

Så er min 4-dag weekend færdig og jeg har været i skole i dag. Det er allerede nemmere med maden fordi jeg har været i skole og ikke i nærheden af et køleskab halvdelen af dagen. Jeg tror jeg er klar til endnu en omgang vægttab!

Så derfor håber jeg også at se noget tab i morgen. Gerne under de 67 og permanent blive der.

Ha det godt!
15 år11. marts 2009 kl. 18:37
#20
re: Støttegruppen uge 11
Så har jeg noget der er værd at skrive om!!! Har rundet de 75 kg i morges vejede jeg 74,9 kg og en BMI på 25,9, ihh er næsten normal vægtig nu! Jeg har så nu tabt over 18 kg, og mangler kun 9,9 kg nu.... YEHA, det kan kun blive en skøn dag!

Håber det går godt for jer andre også!
15 år12. marts 2009 kl. 07:06



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });