Støttegruppen uge 10

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+


#21
re: Støttegruppen uge 10
Ih altså Claus, det er jeg ked af at hører.... Men jeg er ret overbevist om at vægten nok skal gå! Jeg håber du får styr på de perssonlige problemer, de er så trælse at brænde inde med!

Sqeeze: det var godt du modtog mit knus:-) Og super at hører du er oppe igen... Jeg synes ikke det lyder af meget!! Vi andre spiser også lidt af sådan noget en gang imellem. Jeg synes det er flot du har holdt dig fra alt det andet der også var!

Leiselott: Godt KLARET:-)

Jeg tror min update i morgen stadig er til den gode side. For jeg har dælme dyret MEGET hård motion i dag! Så håber det har givet bid i morgen!
15 år4. marts 2009 kl. 20:05
#22
re: Støttegruppen uge 10
Godmorgen alle sammen.

I dag sagde vægten 72,5 (-600g), hvilket vil sige, at mit BMI nu er på 29,0. :)

Og wow sqzee, det kaldes da viljestyrke :o virkelig flot klaret.
15 år5. marts 2009 kl. 06:51
#23
re: Støttegruppen uge 10
Jeg må også tage hatten af for dig sqzee, det var rigtig godt gået :-)
Jeg tror dælme ikke at jeg kunne have holdt mig til så lidt af så mange lækkerier - STÆRKT!!!!
15 år5. marts 2009 kl. 13:21
#24
re: Støttegruppen uge 10
Jeg har nu tabt mig igen til det jeg var i fredags sidste uge, 66,9kg. Så er lidt ærgelig over at det har været sådan en uge uden noget tab, men sådan må det bare være.

Jeg synes jeg har gjort det godt indtil videre i dag og jeg håber jeg kan blive ved!

Og ja det var ret meget at sige nej til. Jeg håber en dag jeg har et naturligt forhold til det, og at jeg ikke har lyst til at spise hele tallerkenen, ligesom almindelige mennesker. Havde jeg været alene i det rum og måske ikke været på kur så havde jeg spist til jeg ikke kunne mere tror jeg. Jeg håber virkelig en dag at jeg ikke er så fristet af sådan nogle ting.

15 år5. marts 2009 kl. 13:33
#25
re: Støttegruppen uge 10
Jeg er kommet rigtigt godt i gang igen efter et par svære uger - nu er jeg blevet lovet at der ikke bliver mere overarbejde det næste stykke tid, så jeg får lidt overskud til at holde kuren igen.

Så jeg har fyldt køkkenet med lækre grøntsager og går weekenden i møde med løftet pande - held og lykke til jer andre! (Og god weekend...)
15 år6. marts 2009 kl. 15:04
#26
re: Støttegruppen uge 10
Flot Claus!! Og også i andre!

Jeg var til hård træning onsdag og ude at løbe torsdag!!! Så synes egentlig det er gået ganske godt! Mit madforbrug har været normalt, så hellere ikke noget at komme efter!

Har været ude at forkæle mig selv med noget lækkert. En rigtig lækker anderledes the:-) Tænk sig for 2 år siden, der kunne jeg ikke kalde det en forkælelse!! :-)

God weekend, har ikke vejet mig i dag, så jeg skriver vægten ind i weekenden!
15 år6. marts 2009 kl. 17:22
#27
re: Støttegruppen uge 10
Jeg har snacket lige lovlig meget i dag, men min vægt var nede i morges. Jeg er langt fra på kurs til at nå mit mål inden den dato jeg har sagt men jeg kæmper videre.
15 år7. marts 2009 kl. 16:29



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });