Støttegruppen uge 10

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+


#1
Støttegruppen uge 10
Hej alle sammen, og velkommen til uge 10. Uge 10 er en uge hvor der skal sparkes røv, i hvert fald for mit vedkommende! Jeg trænger virkelig til at give den en KÆMPE skalle. Har spist meget sløset her i weekenden, og er faktisk stolt over at have holdt vægten! Så uge 10 HERE WE COME:-)

Go vind alle sammen
15 år1. marts 2009 kl. 18:44
#2
re: Støttegruppen uge 10
Nå så ligger jeg lige ude. Vejde i morges 75,8 kg. Er yderst tilfreds, for jeg har og hør mig lige ÆDT som et svin i weekenden. Jeg har ikke spist så usundt siden jeg begyndte på min kur, for et år siden. Måske derfor jeg har døjet sådan med hovedpine også i weekenden!!
Og så er min mens også kommet (lidt forsinket) så alt i alt så er min vægt faktisk god! Jeg satser på at den vil falde nu her i takt med mensen. Og så har jeg lige lidt jeg skal have indhentet:-)
15 år2. marts 2009 kl. 06:51
#3
re: Støttegruppen uge 10
Godmorgen.

Vægten sagde 72,8 (-200g) her til morgen, og det er på trods af, at jeg rent faktisk "kom til" at spise slik fredag, og vi endda bestilte pizza (jeg bestilte en bagt kartoffel med kylling og salat uden dressing og bacon).
15 år2. marts 2009 kl. 06:57
#4
re: Støttegruppen uge 10
Godmorgen, vægt 79,8 altså har jeg taget en lille smule på. Øv. Jeg har ellers dyrket den motion jeg skulle og det eneste jeg har syndet med er fødselsdagsfrokost i går, men selv der passede jeg lidt på. Jeg spiste heller ikke aftensmad igår, da jeg slet ikke var sulten. Det er lidt svært at sluge. Jeg må jo bare klø på i ugen der kommer. God vind til jer alle og tillykke med jeres vægtab i uge 9. ;o)
15 år2. marts 2009 kl. 07:04
#5
re: Støttegruppen uge 10
Undskyld vægtfejl. det var 89,8 og ikke 79,8, I wish.
15 år2. marts 2009 kl. 07:05
#6
re: Støttegruppen uge 10
hejsa alle sammen, ja jeg var påvægten i onsdags sidste uge og jeg har valgt at vente med at veje mig til næste vejning herinde, så jeg kan få chokket der hehe for må indrømme der har været nogle dage, onsdag, fredag og lørdag hvor det altså er løbet løbsk fordi jeg har spist ude og det har været alt for god mad, men nu skal jeg ikke så meget denne uge, så satser på det hele ser bedre ud der. Hvis bare jeg kan holde vægten ved 61,8 til denne gang på torsdag vil jeg faktisk være glad pga mine lidt voldsomme udskejelser.

jeg vil kun veje mig en gang om ugen for jeg har jo ikke så meget der skal af og gider ikke skuffes pga vægtsvingninger forårsaget af væskebalancen, men ja fac jeg har det ligesom dig, tager også på op til mens, ca 1-2 kg faktisk, så det er en del forskel, man skal ikke lade sig gå på af det:)

kan i have en skøn dag
15 år2. marts 2009 kl. 11:34
#7
re: Støttegruppen uge 10
Jeg har ikke været på vægten i dag da min datter er syg med feber, men jeg sørger for at spise sundt selv om jeg er hjemme. Jeg har spist lidt kage i weekende da vi har været ude, men ellers tror jeg at jeg er kommet helskinnet igennem weekenden.

ha en god uge
Liselotte
15 år2. marts 2009 kl. 12:39
#8
re: Støttegruppen uge 10
Jeg har været på vægten idag. På trods atf at jeg har ligget i sengen hele ugen med lungebetændelse og spist alt det man ikke skal og ikke rørt mig, tja så har jeg kun taget 100g. på. Pyha!!!
Godt jeg lige læste denne tråd for nu er jeg lidt mere tænde på at få en go uge, selvom jeg stadig ligger i sengen:)
Hilsen Rikke
15 år2. marts 2009 kl. 19:17
#9
re: Støttegruppen uge 10
Så kom jeg på vægten her til morgen og den sagde minus 200 g, så det er fint med mig. Jeg er stadig hjemme med min datter der har feber og derfor hænger på mig døgnet rundt, men lidt sundt fik jeg spist i går og det viser sig så også på vægten.

Kan i have en rigtig god dag.
Liselotte
15 år3. marts 2009 kl. 08:19
#10
re: Støttegruppen uge 10
I morges sagde vægten 73,2 (+400g), hvilket ikke er fortjent. På trods af, at jeg ikke talte kalorier i går, så er jeg 100% sikker på, at jeg ikke kom over 1400. Men min vægt svinger en del, så det er nok forsvundet om et par dage :)
15 år3. marts 2009 kl. 14:18



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });