Støttegruppen uge 10

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+


#11
re: Støttegruppen uge 10
Godt vi ikke er alene om at have taget lidt på:-) Men så er der jo heldigvis noget at kæmpe for igen. Det er da træls der er nogle der ligger syge, i stakler, har selv lige været møllen igennem.

Jeg er sikker på at denne uge nok skal blive en god uge for os alle sammen. Hvis vi bare husker at se positivt på tingene, så skal det nok gå!

Jeg tror forresten her på det sidste hvor jeg ikke har tabt så meget, at der er røget en del i omkreds alligevel. Jeg ser meget anderledes ud om tajlen, og de bukser som jeg købte for ikke så mange måneder siden, de kan sku hives af uden at blive knappet op nu. Så trods minimalt vægttab den sidste måned, så tror jeg der er røget noget omkreds i stedet for. Dejligt man kan begynde at nyde synet af sig selv i spejlet!

Nå det blev et langt indlæg, sorry:-)

Flot i kæmper sådan alle sammen!
15 år3. marts 2009 kl. 17:19
#12
re: Støttegruppen uge 10
Jeg har haft en dårlig uge, og vægten synes at være enig. Vil overhovedet ikke give mig nogen form for vægttab.

Jeg ved ikke, motivationen synes at mangle. Jeg begynder at synes det og det er 'ok' fordi det kun er en lille smulle eller det nok ikke bliver for mange kalorier, men det jo ikke rigtigt!

Det er somom jeg er nået et punkt og jeg kan bare ikke komme videre. Synes også jeg er begyndt at se tykkere ud, men det kan jo ikke passe? Jeg holder mig til sunde vaner men så overspiser jeg det sunde mad, og det er jo heller ikke optimalt!?
15 år3. marts 2009 kl. 17:23
#13
re: Støttegruppen uge 10
Du kan vel ikke rigtig overspise det sunde mad...? Husker du at få lidt extra frugt ind som små 'snacks' så du ikke går og bliver sulten - så mister man i hvert fald hurtig motivationen hvis man føler sig sulten?

Har du målt dig? Ofte kan man jo få en uge, hvor vægten ikke har ændret sig, men hvor kroppen alligevel er blevet lidt mindre rund :)


-------

Nå men jeg er så ny her på siden, og vil gerne følge med her i støtte-tråden :) ... Jeg har personligt smidt ca en 2 kg den første uge herinde, men der er også laaang vej igen .. :o
15 år3. marts 2009 kl. 17:48
#14
re: Støttegruppen uge 10
squzee.... op på hesten igen:-) Er sikker på at der nok er røget noget. Sidste måned strartede med, at jeg faldt i et stort sort hul. Hele sidste uge åd jeg som alrdig før af usunde sager. Ligesom før jeg startede på min livsstilændring. Men jeg fandt vejen op, og ved du hvad:-) Jeg har lige hevet dig op af hullet også! Så du skal bare fortsætte som du gør, så skal vægttabet nok komme på et tidspunkt!!! Tro på dig selv! Du har jo bevist du kan før! Så her får du lige et stort cyber motivations knus:-)

Bennib: Velkommen til. Flot med de 2 kg. Der er lang vej endnu som du selv skriver, men du har taget hul på bylden. Og det fylder ca. 40 % af et vægttab (hvis ikke mere) at tage beslutningen og komme igang! Så SUPER flot!
15 år3. marts 2009 kl. 17:59
#15
re: Støttegruppen uge 10
Så vil jeg da også melde mig i gruppen her. Det støtter mig så meget at læse om jeres kampe, hver i sær. Jeg er i gang med den 5. uge af mit vægttab og kæmper en daglig kamp for at få de rigtige ting i de rette mængder puttet i hovedet. Har sagt totalt farvel til sukkeret, hvilket hjælper mig en hel del, så bliver lækkersulten ikke så stor. Er glad for at have nogen at kæmpe med her.
15 år3. marts 2009 kl. 18:37
#16
re: Støttegruppen uge 10
Jamen som skrevet ien anden tråd - så er jeg kommet tilbage igen og vil da også gerne tilslutte mig jeres støttegruppe.

Jeg kom ikke rigtig igang igen efter jul og fra slutningen af januar har jeg ikke rigtig været opmærksom på hvad der skete. Så der gik vist lidt kage, slik og cola i den og det har kostet 900g - surt men sådan er det!!

Men nu er jeg tilbage igen. Næste delmål er 10,5 kg på 112 dage - det svare til 660g pr. uge, hvilket er lidt over hvad jeg normalt kan tabe. Men det skal kunne lade sig gøre.

Så nu skal den have en skalle.

I øvrigt tillykke med de flotte resultater som I har skabt!
15 år3. marts 2009 kl. 22:07
#17
re: Støttegruppen uge 10
Ih altså, sikke en morgen at vågne op til..... 75,5 kg:-) (-300 g) Og jeg skal dyrke motion i dag, så det kan ikke gå helt galt:-) Dejligt!

Ha en god dag!
15 år4. marts 2009 kl. 06:46
#18
re: Støttegruppen uge 10
Godmorgen alle i skønne med vægttabere.

Jeg har tabt 300 g så nu hvor jeg er tilbage på arbejdet, kan jeg fokusere lidt mere på mig selv og ikke kuin på min dejlige syge datter ;-)

Så må vi se hvad vægten siger i morgen.

Liselotte
15 år4. marts 2009 kl. 08:29
#19
re: Støttegruppen uge 10
Hej Allesammen - godt at høre, at det går den rigtige vej for de fleste :-)

Jeg har haft en frygtelig uge med overarbejde og en masse private problemer, så jeg har stort set ikke været hjemme og stort set ikke sovet. Men jeg håber nu alligevel ikke, at jeg har taget på - nu regner jeg med at kunne holde en fornuftig kost i dag, så må vi se hvad vægten siger i morgen ;-)

Men bare lige så i ved, at jeg stadig prøver at hænge på ...
15 år4. marts 2009 kl. 12:11
#20
re: Støttegruppen uge 10
Jeg er virkelig så glad for jeg har fundet denne side. Fac jeg har modtaget dit dejlige knus og også de gode råd fra andre!

Tak til jer alle for at være så støttende. I dag var faktisk rimelig god på trods af at jeg spiste mest chokolade! Jeg var inviteret til fødselsdag så sprang min frokost over. Der blev serveret alt i chokoladeform, chokolade-mousse, chokoladekage, chokoladefondue, chokolademuffins, chokolade cookies. Alt simpelthen! Men mig som ellers ÆÆÆlsker chokolade nøjedes med chokolademousse, lidt frugt i chokolade fondue en tynd skive kage og en tynd skive æblekage (ok det lyder som meget, men jeg var der i 4 timer og blev tilbud hele tiden, jeg holdte også mine portioner minimale)

Ellers har jeg spist sundt og holdt det godt tror jeg. Jeg er så glad for det går godt mer jer alle, hvis i kan så vil jeg også kunne!
15 år4. marts 2009 kl. 19:02



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });