Hvor meget skal i tabe? (hyggetråd)

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+


#31
re: Hvor meget skal i tabe? (hyggetråd)
Jeg har tabt 10 kg. og mangler at tabe 17 endnu...
Der er lang vej men jeg ved jeg når det på et tidspunkt!
Kh. Rikke
15 år17. marts 2009 kl. 10:10
#32
re: Hvor meget skal i tabe? (hyggetråd)
Update her fra,

Har tabt 28,4 kg. og forhåbeligt mere i morgen (vejnings dag)
Mangler 20 kg, for at få et normalt bmi, og regner med jeg kan tabe dem på 4-5 månder. Det skulle ikke være et umuligt mål.


Flot vægttab til jer andre :)

Knus Christine
15 år17. marts 2009 kl. 17:42
#33
re: Hvor meget skal i tabe? (hyggetråd)
hej alle!

Synes det er fantastisk at læse jeres input, så får man lidt troen på at det kan lade sig gøre. Jeg skal tabe mig ca 25 kg, men har virkelig mistet motivationen på det sidste. Har tilgengæld lige købt en bambusdamper til grøntsager - sikke en fantastisk opfindelse, alt smager meget bedre end når det er kogt.

Nå, men jeg må jo op på hesten.
15 år17. marts 2009 kl. 19:26
#34
re: Hvor meget skal i tabe? (hyggetråd)
God ide med hyggetråden. Jeg skal tabe mig 27 kg. Min startvægt var 92 og jeg vil gerne ned på 65, måske 60 så ligger mit BMI sådan nogenlunde på normalen.
15 år17. marts 2009 kl. 20:11
#35
re: Hvor meget skal i tabe? (hyggetråd)
undskyld jeg glemte at skrive at jeg har tabt mig ca. 5 kg. nu. Jeg startede d. 9. februar i år
15 år17. marts 2009 kl. 20:12
#36
re: Hvor meget skal i tabe? (hyggetråd)
Hej,

Jeg er også ny.

Jeg har som sådan ikke sat et slutmål (endnu), men tager det 5 kilo ad gangen. Først skal jeg under 100, så videre derfra.

Jeg er 172 høj, så et sted omkring de 75 er vel nok være mit endelig slutmål.
15 år18. marts 2009 kl. 08:43
#37
re: Hvor meget skal i tabe? (hyggetråd)
Flot tabertråd denne her ;-) Jeg vil tabe 30-35 kg i alt og har givet mig selv 1 års tid at nå det på. Foreløbig har jeg tabt 8 kg siden 1/2. Når jeg har nået de første 10 kg, vil jeg tage delmål på 5 kg ad gangen.

Med al den hjælp der er herinde tror jeg på, at det lykkes.
15 år18. marts 2009 kl. 09:51
#38
re: Hvor meget skal i tabe? (hyggetråd)
Jeg har lige meldt mig på siden, og har allerede sved på panden bare af at læse om jeres mål!! .-)
Jeg burde nok skrive at mit mål er 30 Kg, men så går jeg bag af dansen allerede imorgen. Jeg er startet meget langsomt op ved at få mit motionsniveau op i gear, og nu skal jeg så prøve om jeg kan få mit madforbrug ned :-)
Mit første del mål er 10 Kg, så ser vi hen ad vejen.
15 år18. marts 2009 kl. 10:13
#39
re: Hvor meget skal i tabe? (hyggetråd)
Hej .. Jeg har også meldt mig til idag!
Jeg vejer 83 kilo her til morgen og vil meget gerne ende på 65 kilo.. Måske 60 hvis lykken kan tilsmile mig det..
Jeg skal nå mit måk før min kæreste og jeg må prøve at blive gravide. Dette er en faktor der gør at jeg brænder lidt ekstra for det, da der er en gulerod i enden. (Forhåbenlig)
15 år18. marts 2009 kl. 10:59
#40
re: Hvor meget skal i tabe? (hyggetråd)
jeg vil gerne ned på ca 65 kg. har for ca 4-5 år siden været nede på 55 kg og det var bestemt ikke pænt til mig lignede en fra kz lejr. jeg vejer lidt over 100 kg så det bliver jo en 40 kg. men er lige gået lidt i stå, er ret ny her men skal nok komme op på hesten igen. :) held og lykke til alle her inde
15 år18. marts 2009 kl. 22:13



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });