Hvor meget skal i tabe? (hyggetråd)

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+


#11
re: Hvor meget skal i tabe? (hyggetråd)
Jeg vil gerne tabe 20 kilo, men jeg går bare og fjumrer så det er ikke rigtigt blevet til noget endnu.

Jeg hænger ved herinde og håber på at det snart lykkes for mig at hanke mig selv op.
15 år9. februar 2009 kl. 11:08
#12
re: Hvor meget skal i tabe? (hyggetråd)
Jeg ønsker at tabe cirka 30kg. Jeg har dog kun tabt 2,4kg indtil videre :b
15 år9. februar 2009 kl. 11:11
#13
re: Hvor meget skal i tabe? (hyggetråd)
Vil lige tilføje, at det betyder, at jeg vil ned på 48kg :}
15 år9. februar 2009 kl. 11:12
#14
re: Hvor meget skal i tabe? (hyggetråd)
Det var godt nok langt du skal ned DAWN? Hvorfor skal du så langt ned?

Christine, jeg synes personligt det er rigtig flot af dig, du er nået så langt, og du har stadig noget vej tilbage. Ville lige give dig et ekstra skulder klap!

Og Vejle, ja du fortjener sku også et ordenligt skulderklap!

Men det gør vi alle sammen jo:-):-):-)

Tak fordi i delte jeres mål med mig!
15 år9. februar 2009 kl. 16:14
#15
re: Hvor meget skal i tabe? (hyggetråd)
Fac
Jeg er kun 158 cm høj, så overdrevet langt er det da ikke. Det kan også godt være, at jeg stopper før, hvis jeg bliver tilfreds. Jeg har altid været overvægtig, så jeg kan ikke sætte mål på baggrund af tidligere erfaringer.
15 år9. februar 2009 kl. 18:06
#16
re: Hvor meget skal i tabe? (hyggetråd)
Ja okay, så lyder det nok ikke så slemt. Synes lige 48 kg lød lige voldsomt nok:-) Men man skal jo til at vænne sig til de lidt mindre antal kg man taler om:-) Held og lykke Dawn
15 år9. februar 2009 kl. 18:52
#17
re: Hvor meget skal i tabe? (hyggetråd)
Jeg skal gå 17 kg ned endnu.
15 år9. februar 2009 kl. 20:46
#18
re: Hvor meget skal i tabe? (hyggetråd)
Jeg vil ned på 45-47 kg.. Ved det ikke helt fast. det er ca. 4-6 kg endnu. Har tabt næsten 9 kg :)
15 år9. februar 2009 kl. 21:24
#19
re: Hvor meget skal i tabe? (hyggetråd)
Er ny her på sitet og er ny i det med at tælle kalorierer, men lærer det nok.

Jeg er en ung gut på 30 år, 180 høj og 112 kg. Har den sidste måned tabt 5,5 kg og mit første mål er at komme under 100 kg. Derefter er målet 90 kg og derefter 80 kg. Er begyndt at løbe efter et begynderprogram, hårdt men skønt når man er igennem dagens træning.

Syntes det er flotte vægttab i viser og håber at siden her kan give den sidste motivation hvis jeg en dag skulle sidde lidt fast!

God dag til alle!
15 år10. februar 2009 kl. 07:51
#20
re: Hvor meget skal i tabe? (hyggetråd)
Jamen velkommen til du nye, det er super hyggeligt med nogle nye! Jeg synes der er ved at være rigtig godt gang i debatterne herinde! Synes engang der var lidt dødt!

Du er allerede godt på vej med de 5,5 kg, og bare det at atge beslutningen er jo stort i sig selv! Du skal nok klare det!!

15 år10. februar 2009 kl. 18:51



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });