Hvor meget skal i tabe? (hyggetråd)

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+


#21
re: Hvor meget skal i tabe? (hyggetråd)
Jeg skal tabe 20 kilo.. suk. Er lige startet hos DDV, men er ikke så vild med det. Synes det er for restriktivt..
15 år13. februar 2009 kl. 16:36
#22
re: Hvor meget skal i tabe? (hyggetråd)
Jeg skal tabe 20-25 kg. Startede op sidste år, men det blev ikke til noget. Nu bliver det, kan jeg mærke.
15 år13. februar 2009 kl. 18:42
#23
re: Hvor meget skal i tabe? (hyggetråd)
Hvis man skal tabe sig skal det vel være lidt restriktivt... Hvad er DDV?
15 år13. februar 2009 kl. 18:51
#24
re: Hvor meget skal i tabe? (hyggetråd)
De danske vægtvogtere.. Er det ikke dem som har forummet her: vaegttabsklub.dk ? Syntes godt nok at det med points er forvirrende. Så hellere regne kalorier.
15 år13. februar 2009 kl. 20:10
#25
re: Hvor meget skal i tabe? (hyggetråd)
DDV er de danske vægtkonsulenter. Jeg ved ikke hvem der har dette forum... Synes dette forum er meget forvirende at kigge på...
15 år14. februar 2009 kl. 21:28
#26
re: Hvor meget skal i tabe? (hyggetråd)
Jeg er vel også en slags ny -ihvertfald i debatten... skal også tabe en 20-25 kg for at nå en fornuftig bmi, men der har jeg vist ikke været nede siden før konfirmationsalderen ;) mit første delmål må være 75 kg.
15 år16. februar 2009 kl. 12:31
#27
re: Hvor meget skal i tabe? (hyggetråd)
Jeg ønsker at tabe i alt 40-45 kg.

Jeg har siden marts 2008 tabt mig 28,5 kg.
Jeg mangler nu 12,5- 17,5 kg :)

Jeg forventer at nå min drømmevægt inden 2010 :)

Nå, det blev vidst et ego indlæg, så jeg vil lige sige; super flotte vægttab I alle har opnået :)
15 år16. februar 2009 kl. 12:35
#28
re: Hvor meget skal i tabe? (hyggetråd)
Sikke en skøn tråd og der er da virkelig nogle flotte vægttab imellem må jeg sige - godt gået.

Jeg selv tabte sidste år 20 kilo - så har jeg siden september taget 9 kilo på (DOH). Så nu ønsker jeg herfra at tabe ca 15 kilo.
15 år16. februar 2009 kl. 12:44
#29
re: Hvor meget skal i tabe? (hyggetråd)
Mange tak og i lige måde. Ja det er dejligt med sådan drømmetråde, men er ret sikker på vi når vores mål alle sammen, synes det er meget seriøse mennesker herinde.

Vil lige give NUFFI en extra stor klap på skulderen, i andre gør skam også et flot stykke arbejde, men synes lige du skal have en ekstra klap! Fordi du skal tabe så meget i alt, og du er kommet så langt, det synes jeg er super duper flot! Vær stolt af dig selv:-)
15 år16. februar 2009 kl. 13:19
#30
re: Hvor meget skal i tabe? (hyggetråd)
Sikke flotte vægttab I alle leverer. Super sejt! En lille update herfra det midtjyske.
Startvægten den. 6.1.09 sagde 117,7 kg. Vægten i morges sagde: 107 kg. Så jeg er rigtig godt tilfreds og kampen fortsætter.

Kan man næsten være andet end i godt humør i dag?Solen skinner, vægten falder og humøret stiger!

God dag og god vind til alle!
15 år17. marts 2009 kl. 10:04



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });