hvorfor går den stadig ned ?

Du læser en tråd i debat > vægtforøgelse


#11
re: hvorfor går den stadig ned ?
anonym: starter man så højt oppe?`

jeg kan ikke drikke letmælk det er alt for fed g også smør.. men nu kan jeg da se lidt om hvad jeg burde få :)

razz: ja det kunne være en ide :) har bare hørt noget om at man bedst optager energien og det i det, hvis man spiser det, og ikke drikker det, er det helt forkert forstået?
16 år21. februar 2008 kl. 12:27
#12
re: hvorfor går den stadig ned ?
Jeg kender en pige, der også havde meget svært ved at spise de fede ting - men en af de ting, der hjalp hende var netop nødder, mandler og kerner. De indeholder masser af fedt, men føles jo ikke fede, så hvis du kan lide dem er de jo gode til at få skudt kalorieindtaget i vejret...
16 år21. februar 2008 kl. 22:29
#13
re: hvorfor går den stadig ned ?
ja det gør man.
hvis du ikke kan lide denne plan såprøv evt at søge på googlepå kostplan+spiseforstyrret
16 år22. februar 2008 kl. 10:03
#14
re: hvorfor går den stadig ned ?
claus.. det lyder også som en god ide med mandler.. syns bare bevidstheden om det er nok :)

anonym: okay, hold da op. må prøve at finde nogen andre.. føler ingen sult så det er svært at få banket sig selv til..
16 år22. februar 2008 kl. 14:48
#15
ire: hvorfor går den stadig ned ?
i know, men gør det.
Hvis man kommer ind i behandlingssystemet, er der bare now mercy :(
Belive me
16 år22. februar 2008 kl. 18:51
#16
re: ire: hvorfor går den stadig ned ?
Sommersol du optager energien lige godt, hvadenten du spiser eller drikker tingene.
16 år25. februar 2008 kl. 14:47
#17
re: ire: hvorfor går den stadig ned ?
Energien er den samme, men det er nok lettere at få ekstra kalorier til at glide ned, hvis de er i flydende form.F.eks. juice, cacaomælk, drikkeyoghurt og lign. Og vælg sødmælksudgaverne af mælkeprodukterne. Det smager ikke fedt, men indeholder en dejlig (i denne forbindelse) masse kalorier.
16 år29. februar 2008 kl. 22:53
#18
re: ire: hvorfor går den stadig ned ?
tak for rådene.. pt er jeg opgivende overfor det. men når jeg tager kampen op igen, vil jeg prøve det med drikke kalorier :)
16 år1. marts 2008 kl. 18:15
#19
re: hvorfor går den stadig ned ?
Prøv at lave en smootie/milkshake med proteinpulver og evt. vanilleis. De kommer i forskellig smagsvarianter og er gode til at øge vægten, især hvis du får blandet flødeis i:)
En anden ide kunne også være at blande smør i mad hvor det alligevel ikke kan smages. Eks. i gryderetter, ris eller bruge en almindelig dressing på salaten.
Derudover så væn dig gradvist til at tage større portioner af pasta og ris ifht. grøntsager.
Mht. mælken. Prøv med minimælk og bland en smule letmælk i og derefter mere og mere indtil det kun er letmælk. Du skal have overbevist dig selv om at det ikke farligt at spise fedt. Kroppen skal faktisk have noget også når man vil tabe sig. Ellers risikerer man at miste en masse vitaminer og mineraler, som kun kan optages med fedt. D-vitamin, som er vigtig for kalkoptagelsen, som igen er vigtig for knoglerne, er fedtopløselig og vil bare ryge ud igen hvis du intet fedt spiser.


16 år21. marts 2008 kl. 15:25
#20
re: ire: hvorfor går den stadig ned ?
Hej Sommersol.
Hvordan går det med dig ? Er lidt bekymret og håber det er lykkedes for dig at få lidt flere kalorier indenbords.
Knus
Razz
16 år27. marts 2008 kl. 08:59



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });