hvorfor går den stadig ned ?

Du læser en tråd i debat > vægtforøgelse


#1
hvorfor går den stadig ned ?
hey..
nu har jeg i en lang periode virkelig prøvet at spise noget mere for at tage på, men det har blot resulteret i at jeg taber mig alligevel.
jeg synes det er ret håbløst at prøve så hårdt uden resultat. er der nogen der kan fortælle mig hvad det skyldes?
16 år20. februar 2008 kl. 10:37
#2
re: hvorfor går den stadig ned ?
Ja du skal jo have en hel del mere end 438 kal. hvis du skal tage på. Nu ved jeg jo ikke om du fik tastet alt ind i går og om det er en typisk dag, men hvis det er det så ser det ud for mig somom du prøver hårdt IKKE at tage på.
16 år20. februar 2008 kl. 12:39
#3
re: hvorfor går den stadig ned ?
jeg fik ikke skrevet alt ind igår.. gjorde jeg de to dage inde.. men jeg ligger omkring 800 for det meste. og så har jeg altså også prøvet hårdt.. det irritere mig bare lidt at når man endelig prøver at det så ikke ses på vægten.
16 år20. februar 2008 kl. 13:09
#4
re: hvorfor går den stadig ned ?
800 kal. der er altså ikke meget. Hvis du følger med herinde kan du læse at mange af dem der forsøger at tabe sig holder sig på omkring 1200- 1500 og det er vel og mærke for at tabe sig. så du skal op på meget mere. Jeg ved ikke lige hvor meget dit kaloriebehov er men jeg vilskyde på du skal over 2500 for at tage på
16 år20. februar 2008 kl. 13:24
#5
re: hvorfor går den stadig ned ?
ja stofskiftet går bare i stå hvis du spiser så få kalorier. og hvis du gerne vil tage på skal du da meget højere op.
16 år20. februar 2008 kl. 13:29
#6
re: hvorfor går den stadig ned ?
nej jeg ved det godt. men i forhold til at jeg længe har lagt meget længere nede i kalorieindtag, ville jeg tro det hjaælp lidt hvis jeg spiste noget mere..
måske opgiver jeg bare for hurtigt, syns bare det er uoverskueligt når det ikke virker. vel det samme som folk der ikke kan tabe sig..
16 år20. februar 2008 kl. 13:30
#7
re: hvorfor går den stadig ned ?
frede kan det så være fordi mit stofskifte er gået igang igen at jeg stadig taber mig og forbrænder alt og ldit til af det jeg spiser?
16 år20. februar 2008 kl. 13:36
#8
re: hvorfor går den stadig ned ?
Jeg vil da tro at dit basalstofskifte er højere end 800 kcal og det er da sikkert derfor at du taber dig når du spiser så lidt.
16 år20. februar 2008 kl. 15:46
#9
re: hvorfor går den stadig ned ?
Sommersol - hvis du har svært ved at vænne dig til at spise noget mere så prøv i det mindste at drikke dig til nogle flere kalorier. Kakaomælk, mælk, sød sodavand giver da lidt mere. Men det er selvfølgelig bedst hvis du spiser MEGET mere end 800 kcal.
16 år21. februar 2008 kl. 07:59
#10
re: hvorfor går den stadig ned ?
jeg skal også tage på.
prøv evt.min madplan her:
morgen: 45gr havregryn+15gr nødder m. mælk. 1 glas letmælk

formiddag: 2 kiks el. 1 gulerodsbolle m. bakkedal og 1 skive ost. 1 glas juice

frokost: 2 skiver rugbrød m. bakkedal og 4 skiver pålæg.1 glas letmælk

eftermiddag: 2 styk knækbrød m. bakkedal og 1 skive ost

aftensmad: det familien får. 1 Glas letmælk

sen aften: 2 kiks el. 1 gulerodsbolle m. bakkedal 2 skiver ost og i kop varm kakao.

ved det lyder vildt,men den er faktisk kun på 1800kc sådan ca.
Det er der man starter hvis man er i behandling for enspiseforsyrrelse
16 år21. februar 2008 kl. 09:59



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });