Datoer

Du læser en tråd i debat > madital.dk


#21
Hej Lone

Lige for 5 min. siden blev jeg smidt af igen, og kunne ikke logge på - fik beskeden "Can´t read this page". Fik det optager på video, men da jeg ville gå på min mail og sende det til dig, fik jeg samme besked (for første gang), da jeg ville åbne mailen. Så tror faktisk ikke, det er noget herinde ved dig så. Datoen virker stadig fin :).
5 år18. februar 2019 kl. 22:23
#22
Tak for dit svar.

Der kom heller ikke nogen fejlmelding ind på det pågældende tidspunkt.

Kan det være en ustabil internetforbindelse?

Du må dog gerne sende videoen alligevel. Det er rart for mig at vide, hvad der kan ske på den anden side af skærmen, hvis nogen henvender sig med samme problem. Så er jeg lidt forberedt :-) Benytter du evt. Microsoft Edge browseren? Den i Windows 10?

Vh Lone
5 år19. februar 2019 kl. 06:15
#23
Ja, det er Microsoft Edge browseren, jeg bruger. Og har også tjekket forbindelsen, men kan komme ind på alle mulige andre sider, så tænker ikke det er den. Og underligt, at det kun har været her.. og så i går på min mail også. Men jeg kommer jo også ind - og ikke hver dag problemet er der.
5 år19. februar 2019 kl. 20:13
#24
Hej Lone

Lone - dato - springer stadig frem for mig. I går - og i dag - kom jeg til at taste galt. Jeg kan leve med det - men det er da mystisk. Det er bl.a. i firefox på min pc.

Go dag - Alinea
5 år27. marts 2019 kl. 09:43
#25
Den gør det også stadig på min - jeg bruger edge.
5 år29. marts 2019 kl. 22:59
#26
Tak, ja, problemet er der desværre stadig. Jeg har udfordringer med nyhedsbreve lige pt., men jeg ser på datoen derefter.

Jeg tror ikke, at det er browserafhægigt - derimod noget med det automatiske login (altså husk mig funktionen).

Vh Lone
5 år30. marts 2019 kl. 04:16



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });