Datoer

Du læser en tråd i debat > madital.dk


#11
Tak for svar.

De sorte prikker er computeren selv, der husker det.

Jeg er slet ikke klar over denne her fejl, men det er en, som jeg skal have fundet.

Du skriver, at du ikke er sikker på, at det er en fejl fra programmet. Oplever du det samme på andre hjemmesider end madital?

Du må meget gerne tage en lille video af, hvad der præcist sker. Det er slet ikke noget jeg har hørt om eller prøvet før.

(i øvrigt må andre meget gerne melde ind, om de oplever noget lignende, så jeg kender omfanget af dette problem)

Det undrer mig helt vildt med dato, men jeg må blot lede videre.

Tak for din feedback.

Vh Lone
5 år13. februar 2019 kl. 06:13
#12
Lone - dato - springer stadig frem for mig. I går kom jeg til at taste galt. Jeg kan leve med det - men det er da mystisk.
Kunne Quindemin have et problem med h t t p S - at hendes browser prøver at bruge versionen uden S ???? Bare en strøtanke.
Go dag - Alinea
5 år13. februar 2019 kl. 08:33
#13
Jeg har lige lavet nogle ændringer i forhold til dato.

Jeg tror desværre ikke, at det løser problemet, men hold mig gerne opdateret i forhold til forbedringer eller forringelser.

Jeg kan godt se, at jeg får noget i loggen, som jeg ikke har svar på hvorfor (endnu). Jeg søger stadig.

Vh Lone
5 år13. februar 2019 kl. 10:45
#14
Tak, og nej jeg oplever det ikke ved andre hjemmesider. Jeg skal prøve at huske det med videoen - det er ikke hver dag det sker, men ind imellem.
5 år13. februar 2019 kl. 17:00
#15
Tak for dit svar.

Det ville være rigtig godt med en video, så jeg kan se helt præcist, hvad der sker.

Alinea69: Det er et godt bud med httpS, men jeg tror ikke, at det er det, da den er sat til altid at gå fra http og www til https://www :-) (så den burde altid redirecte til det samme)

Quindemin, jeg overvejer lige noget andet. NÅR du oplever problemet, vil du så gå på Google og skrive ?hvad er min ip? - og sende det den kommer frem med til mig på en mail. Det er nogle tal, som kan stå sådan her: xxx.xxx.xxx.xxx (med 1-3 tal imellem punktum)

Vh Lone
www.madital.dk
5 år14. februar 2019 kl. 06:09
#16
Yes, det skal jeg prøve at huske.
5 år14. februar 2019 kl. 16:16
#17
Bum, der oplevede jeg det lige selv.

Det med at sidde fast i et tomt skærmbillede.

Jeg vil lige høre, om du kun bruger én profil på madital, eller om der evt. er andre, som benytter samme enhed til at logge på madital på den enhed/pc/ipad, hvor det fejler?

Det skete nemlig for mig, da jeg testede flere profiler.

Vh Lone
5 år18. februar 2019 kl. 16:35
#18
Jeg har lige lavet en lille rettelse i koden på baggrund af den fejl, der tikkede ind, da jeg selv oplevede dette.

Sig til, hvis der opstår andre fejl.

Vh Lone
5 år18. februar 2019 kl. 16:48
#19
Hej Lone

Nej, der er kun mig, med min ene profil på denne computer. Men har ikke oplevet det de sidste dage. Hverken det med datoen, der hopper til dagen efter eller at jeg ikke har kunnet komme på siden :).
5 år18. februar 2019 kl. 17:03
#20
Tak for svar.

Hvis der dukker noget op igen, vil jeg meget gerne høre det, så jeg kan få det rettet :-)

Vh Lone
5 år18. februar 2019 kl. 20:53



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });