Datoer

Du læser en tråd i debat > madital.dk


#1
Datoer
Hejsa

Når jeg vil taste min mad, og klikker på d.d., når jeg vil starte.... hopper den næsten altid over og tager dagen i morgen. Jeg skal være mega opmærksom hele tiden, ellers taster jeg på forkert dag. Jeg oplever det som oftest, når jeg starter op. Når der først er begyndt på en dag, er det den, der er fremme, næste gang jeg kommer ind... men det andet er lidt irriterende.

5 år6. februar 2019 kl. 17:54
#2
Lone - det er også sket for mig de sidste par dage.
5 år7. februar 2019 kl. 17:59
#3
Tak, jeg ser nærmere på dette.

Vh Lone
5 år8. februar 2019 kl. 06:04
#4
Har fundet årsagen og fikser det nu :-)

Jeg opdaterer her.

Vh Lone
5 år8. februar 2019 kl. 08:22
#5
Så skulle problemet være løst :-)

Og til jer der sætter flueben i husk login:
Jeg mener stadig, at der er nogle mindre login-problemer. Måske bliver I logget ud af systemet indimellem? Vil I sige til, hvis I støder på det?

Vh Lone

PS: Tak for hjælpen Quindemin og Alinea69 :-)
5 år8. februar 2019 kl. 08:54
#6
Også galt i dag
Hej Lone

Da jeg ville taste i dag - ved 14.30 tiden ca. tror jeg, og ville starte på dagen i dag... klikkede på søndag, men det var mandag den hentede frem. Så ikke helt løst desværre.

? vedr. dit spørgsmål om login, ja så ryger jeg af engang imellem, men tænker det er meget naturligt, når jeg logger på via computer. Problemet er, at når jeg så vil logge på igen, skal jeg prøve en del gange, før den "kender" linket madital.dk, så jeg kan logge på igen. Men det er ikke sikkert, at det er en fejl fra programmet?

mvh Quindemin.
5 år10. februar 2019 kl. 17:23
#7
Hej Quindemin,

Tak for dit svar. Hvad sker der inden, den ?kender? linket madital? Det lyder til, at du måske har et link på skrivebordet. Hvad sker der helt præcist, når du klikker på det? Hvad ser du på skærmen?

Er det første gang at du benyttede denne enhed (med søndag/mandag issuet) efter, at jeg har meldt ud, at det er løst?

Vh Lone
5 år11. februar 2019 kl. 06:04
#8
Hej Lone

Nej, det er ikke første gang jeg benytter den efter du meldte ud, så nogle dage virkede det. I går kunne jeg ikke taste, men i dag, da jeg valgte tirsdag, var det også onsdag der kom frem. Når jeg så klikker 2. gang kommer den rigtige dato... når jeg husker det :).

Vedr. ikke at kunne logge på, er det fordi jeg egentlig bare har den åbnet på min computer. Engang imellem reagerer den så ikke, når jeg er på... og så vil jeg opdatere siden - hvorefter jeg får at vide, at den ikke kender linket. Hvis jeg så, efter det, prøver at skrive i søgefeltet: madital.dk - kender den heller ikke det, siger at den ikke kan finde det. Først efter en del forsøg "genkendes" det, og jeg kommer ind. Så har ikke et link til at ligge på skrivebordet - logger bare direkte på i url'en.

mvh Quindemin
5 år12. februar 2019 kl. 17:33
#9
Tak for din uddybning.

Det lyder ikke godt, at den siger, at siden ikke findes :-/ Hvilket søgefelt refererer du til? Er det på Google eller i URL?en?

Jeg tænker, at det er det direkte login, der driller mig. Vil du be- eller afkræfte, om du har sat flueben i husk login?

Vh Lone
5 år12. februar 2019 kl. 18:58
#10
Der er ikke flueben i "husk mig på denne enhed", men brugernavn og kode står der (kode som sorte prikker), så jeg blot kan klikke "log in". Men der når jeg slet ikke til, når det går galt. Den vil slet ikke kende madital.dk
Jeg tror, det er i URL linjen - er lidt i tvivl om, hvad det er :D - men jeg taster direkte i linjen - ikke søgefelt.
5 år12. februar 2019 kl. 20:15



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });