Jeres bedste råd

Du læser en tråd i debat > gode råd


#11
re: Jeres bedste råd
spis mad med max. 50 kcal pr 100gram.
få pulsen højt op 5 dage om ugen. bare 4 min.
husk søvn





12 år29. januar 2012 kl. 08:21
#12
re: Jeres bedste råd
Drik grøn te. Jeg drikker to kopper hver dag. Det er bevist at det kan sætte forbrændingen op med 1-2%. Og efter de første kopper har jeg faktisk fået så meget smag for det, at jeg bruger det i stedet for sodavand.
12 år22. marts 2012 kl. 22:15
#13
re: Jeres bedste råd
Tast ALT ind. Få masser af motion og lav små korte delmål, der er nemmere at overskue,
12 år23. marts 2012 kl. 06:24
#14
re: Jeres bedste råd
suppe
A38 0.1%fedt
gå en tur.
12 år23. marts 2012 kl. 11:54
#15
re: Jeres bedste råd
Motion, motion, motion..... Tro på dig selv, hav tillid til at du nok skal opnå dit mål. Og lad være med at få følelsen af at det er synd for dig, du ikke må spise alt det du har lyst til. Alt med måde, og man kan virkelig spise meget, hvis man dyrker masser af motion....
12 år23. marts 2012 kl. 15:27
#16
re: Jeres bedste råd
Tænk: Sund for altid
I stedet for: Slank nu

Og prøv at spise "efter planen" i stedet for efter følelser, som træthed, ked af det, chok, stress, uro, kedsomhed...
12 år26. april 2012 kl. 07:51
#17
re: Jeres bedste råd
ja men det er meget overskudsagtigt...om man kan leve op til det 365 dage om året er en anden sag...
12 år26. april 2012 kl. 12:45
#18
re: Jeres bedste råd
He he he - DET har du ret i!! Det er bare, fordi jeg selv bliver nødt til at lære at tænke sådan 365 dage om året, fordi jeg spiser med følelserne. Den mindste træthed, så sidder jeg fast ude i chokoladeskuffen!!! _Hver dag!!!

Ked af, hvis det lød overskudsagtigt og lettere nævenyttigt - DET er det på igen måde, men et vigtigt punkt at "arbejde med".

Ellers må jeg som konkret råd henvise til den søde hyggeopskrift en anden herinde har lagt på pandekager, hvis man trænger til noget guf:

50 g gryn, 30 g mælk, 2 æg og en banan mixes og steges til pandekager på en slip let pande. De er gode.

Et andet råd:

Hav projekter at lave, hvis du begynder at fokusere på mad udenfor dine måltider.

Motion i faste planer - gerne med træningsmakker.

Og så er jeg meget meget enig med Bjørnemor: DELmål...

Karlslunde
12 år27. april 2012 kl. 10:11
#19
re: Jeres bedste råd
Når du har virkelig meget lyst til søde sager og er liiiige ved at falde i, så børst dine tænder. Alle ved jo hvor dårligt søde sager smager efter en ordentlig omgang tandbørstning. Så vil man næsten hellere være fri ;-)
11 år30. maj 2012 kl. 10:57
#20
re: Jeres bedste råd
Handel aldrig ind på tom mave - en gulerod eller 2 kan gøre underværker!
Handel altid ind efter indkøbsseddel skrevet på forhånd
Lad være med at fylde slikskuffen, når den er tom :)

Mit vigtiste råd er nok, at man skal finde ud af hvorfor man vil tabe sig, og minde sid om det, når det virker svært. Hvis man vil tabe sig "fordi andre mener jeg bør" så skal man efter min mening lade være med at gå i gang. I min verden handler det om at nyde livet, uanset om man gør det med en vægt på 140 eller 60 kg.
11 år11. juni 2012 kl. 13:38



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });