Jeres bedste råd

Du læser en tråd i debat > gode råd


#1
Jeres bedste råd
Hvad er jeres bedste råd i forbindelse med vægttab?
12 år26. december 2011 kl. 20:32
#2
re: Jeres bedste råd
Tast alt hvad du spiser ind, her på Madital - det giver nogle øjenåbnere :) Og dyrk en masse motion.

Pøj pøj :)

12 år26. december 2011 kl. 21:39
#3
re: Jeres bedste råd
- gåture hver dag ca 30 min
- læg kniv og gaffel mellem bidderne
12 år26. december 2011 kl. 22:37
#4
re: Jeres bedste råd
stædighed er et must....og fortsætte trods alt. Også når vægten står stille i 3 uger....
12 år27. december 2011 kl. 16:11
#5
re: Jeres bedste råd
Lad være med at straf dig selv for at have syndet, det handler om, at tabe sig over tid, og 'straf' fjerner bare motivationen.

Motion giver samme signaler fra hjernen som slik, snup noget motion HVER dag.

Find et fællesskab med ligesindede.

Vær ærlig, skriv også ind på madital de dage, hvor man falder lidt i og har fået lidt usundt.

NYD DET !
12 år27. december 2011 kl. 23:15
#6
re: Jeres bedste råd
Enig ikke straf eller tænke grimt om sin krop....den skal behandles kærligt og hensynsfuldt.
12 år28. december 2011 kl. 10:42
#7
re: Jeres bedste råd
Find ud af hvorfor du vil tabe dig og om det virkelig betyder noget for dig. For mig er målene gode til at holde mig fast!
12 år4. januar 2012 kl. 20:37
#8
re: Jeres bedste råd
giv dig selv lidt ekstra godt når du gør det godt...fx et langt bad i boblekaret med en god bog og evt en hjemmespaoplevelse med ansigtsmasker og dejlige cremer...
væn dig til at gøre lidt mere ud af dig selv hver dag hvis man føler man ser godt ud hjælper det på motivatonen.. tage gerne imod flirtende bemærkninger fra venner og kollegaer det booster selvtilliden selv om vi ikke altid vil indrømme det... flirt er jo bare flirt ikke dybere end det og det er jo rart at blive værdsat
12 år10. januar 2012 kl. 10:58
#9
re: Jeres bedste råd
Glemte en meget vigtig, som folk har det med at glemme, drik vand.. og masser af det !! Af uransaglige årsager skal man helst min have 2½ liter vand for at få gang i vægttabet, jeg forstår ikke lige hvorfor, men ikke destro mindre en konstatering at dette er et råd, som kan sætte vægttabet i stå, hvis det ikke følges :o
12 år14. januar 2012 kl. 06:28
#10
re: Jeres bedste råd
Søvn!
12 år27. januar 2012 kl. 12:19



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });