Nu er BMI også en guideline, - den tager ikke højde for fedt-/muskel procenter, der kan være afgørende både for vægten men også for spejlbilledet.
så nej, jeg tror ikke du er den eneste der oplever dette.
#2 af Maribel (slettet)
Klik på knappen for at beregne dit BMI og få anbefalinger til supplerende målinger.
Er der andre, der har det på samme måde, altså som åbenbart har en så lille og spinkel ”ramme”, at I selv om I iflg graferne ikke må veje mindre, men stadig har synlige fedtdepoter på de klassiske steder?? Jeg ved ikke, om jeg er unormal mht. kropsform, men det er svært at tro på, at jeg skulle være nær undervægtig, når jeg ikke LIGNER én, der er undervægtig. Mine knogler er meget spinkle, ankler, håndled og hals er altså tynde, men det er det uanset om jeg vejer 52 eller 62 kilo :)
Jeg har i øvrigt et sundt forhold til min krop og er ikke typen, der står foran spejlet og siger, at jeg ser tyk ud. Undrede mig bare over BMI-tallet og tænkte, at der måske var andre derude, der har det på samme måde.
Jeg har lagt dette indlæg under vægtvedligehold, vidste ikke rigtig, hvor det ellers kunne høre til :)