Forstår ikke?

Du læser en tråd i debat > vægtvedligehold


#11
re: Forstår ikke?
Altså med en times intens træning(løb, spinning, stairmaster o.l) kan man jo snildt forbrænde 6-700kcal og på en uge bliver det da alligevel nok til at man uden reduktioner i kosten overhovedet kan tabe 700g om ugen.. Så det synes jeg ikke passer. Uden motion forbrænder jeg kun omkring 1900-2000kcal (jeg har et forholdsvist aktivt arbejde og går meget som transport), men når jeg træner skal jeg op og spise 3000kcal dagligt for at holde vægten, for hvis ikke jeg gør det så ryger mine dyrebare kilo hurtigt.. Så jeg vil mene at hvis man er i form og i stand til at træne så spiller træning ligeså stor en rolle som kost..
12 år17. februar 2012 kl. 08:46



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });