Hvordan holder man vægten?

Du læser en tråd i debat > vægtvedligehold


#11
re: Hvordan holder man vægten?
Jeg mener bare at det gælder anderledes hvis du har været tyk så bliver man det let igen. Der er jo nogen som aldrig bliver tykke og som kan spise løs.
Jeg er sikker på at mange her ligeså snart de mister fokus eller mobiliteten så kommer det uhyggeligt hurtigt på....
12 år6. juli 2011 kl. 11:00
#12
Brugeren har valgt at få sine indlæg slettet.
12 år6. juli 2011 kl. 14:17
#13
re: Hvordan holder man vægten?
Jeg kan fortælle hvordan jeg vedligeholder vægten:
For to år siden begyndte mit vægttab og på et år tabte jeg godt 30 kilo. Nu har jeg i et år været vægtstabil på min nye vægt.
Det har taget mig noget tid at finde ud af hvad jeg kan spise og stadig holde vægten. Jeg har fundet ud af at jeg kan spise ca. 7500 kJ,(1800kcal) hvilket jeg så stræber efter.
I starten som vedligeholder vejede jeg min mad på samme måde som mens jeg tabte mig. De sidste måneder er jeg så kommet dertil at jeg vejer faktisk ikke min mad, da jeg har fået en meget god fornemmelse af hvor meget jeg skal tage til de forskellige måltider.
Indimellem vejer jeg dog, lige for at kontrollere, og få justeret portionerne.

Du skal være opmærksom på at din vægt altid vil svinge en smule. Jeg har sat min vedligeholds-vægt til 61 kilo, og accepterer +/- 1 kilo i udsving.
Der vil være dage hvor du har mere væske i kroppen, har været mere aktiv i nogle dage mm.
12 år6. juli 2011 kl. 15:15
#14
re: Hvordan holder man vægten?
Louise håber at du vil forsætte med at fortælle hvordan det forløber for dig....
12 år6. juli 2011 kl. 21:24



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });