Er der slet ingen herinde ??

Du læser en tråd i debat > vægtvedligehold


#11
re: Er der slet ingen herinde ??
jeg er gået fra tøjstørrelse 56 og ned til 36. i bukser

da det var værst måtte jeg lære at sy og lave tøjet selv.
som vægten gik ned købte jeg de første bukser mærket estrella str 48 inde i tøj og sko. nu bruger jeg samme mærke men i str 36 .
så det er en mærkbar forskel.
der er nu gået 5 år siden jeg begyndte på madital og af frygt for yo-yo effekten vejer jeg min mad til hverdag endnu. men springer tit over med vejningen i weekender og hvis jeg er i byen.
på den måde holder jeg vægten under de 70kg. hvor bmi på 70kg er 24,7
lise
12 år7. juni 2011 kl. 18:46
#12
re: Er der slet ingen herinde ??
Louise - Så ville jeg bestemt også vente med, at få den løse hud fjernet :O))

bbsbb og Calcit - glæder mig til, at i flytter ind, så hep hep til jer :O)

Flittiglise - det er altså bare så kanon flot, som du har tabt dig og super flot, at du bliver "boende" og stadig vejer din mad - Jeg er sikker på, at jeg også bliver "boende" herinde i mange år, man har jo på den måde hele tiden styr på sin vægt - Jeg har også dage hvor jeg er ude og derfor ikke kan veje min mad og andre gange spiser man jo noget, hvor man ikke kender indholdet, jeg tager så bare kun en lille smule af det - Hvis jeg er på familiebesøg (Mine børn og søskende) så tager jeg min vægt med - i aftes var vi feks. til fællesgrill hos spejderne, så der lavede jeg en rigtig god og kaloriefattig kartoffelsalat af Fromage Frais og vejede min portion af (300 g) og dertil 187 g kyllingbryst til grillen hjemmefra - Resten af Kartoffelsalaten kunne de andre så spise og jubiii jeg fik stor ros for den - så den laver jeg så fremover :O)))
12 år9. juni 2011 kl. 06:27
#13
re: Er der slet ingen herinde ??
hej turbomoster

mange tak for rosen, men jeg kan kun sige at jeg virkelig har villet det her siden år 2006 hvor jeg besluttede at nu skulle det være og at jeg fremover ville være slank resten af livet :O) og denne vilje kører jeg videre på.
Gid jeg bare kunne finde denne vilje med hensyn til rygestop. men der er den langt og dybt gemt da jeg har prøvet at holde op med at ryge mange gange.

jeg synes det er alletiders at der kommer flere og flere ind i dette forum og vi vil jo kunne hjælpe hinanden med gode og velmene råd og spark, for selvfølgelig kører vægten op og ned sådan 2-3 kilo , men så er det jo her vi skal støtte hinanden til at det kun bliver ved det lille udsving :O)
vi skal jo også LEVE livet med de op og ned udsving der er og vil komme plus invitationer af forskellig art og selvfølgelig skal vi spise ude en gang imellem. ;-)
lise
12 år9. juni 2011 kl. 18:06
#14
re: Er der slet ingen herinde ??
Flittiglise - præcis, vi skal LEVE og ikke bliver hverken fanatiske eller hysteriske med maden - når man ellers lever sundt og overholder kalorieintaget til daglig, så sker der heller ikke noget ved, at spise ude indimellem og det SKAL der være plads til - Ja rigtig dejligt, at vi kan flytte herind og at flere kommer til, efterhånden som de når i mål, vi har jo også brug for hinanden til, som du siger, at holde vægttabet :O))

Ja jeg overvejer også rigtig meget, at holde op med at ryge, men føler mig slet ikke klar endnu, er dog nede på, kun at ryge 10 - 12 stk. om dagen - Jeg gider altså ikke, at tage 10 - 12 kg på igen, ved at stoppe helt :O(( hvis man nu ikke tog på i vægt, så tror jeg at jeg ville være meget mere motiveret for det :O))
12 år9. juni 2011 kl. 19:42
#15
re: Er der slet ingen herinde ??
hej turbomoster
de ting kan vi blive enige om.
også det med rygningen for den er svær, ;-)
tror hvis jeg skal være helt ærligt, at det med vægtøgningen i forbindelse med rygestop er fordi vi så putter noget andet i munden og at appetitten til alm mad øges lidt , og så potionerne bliver lidt større.
jeg tager i hvertilfælde tit en smøg hvor andre spiser noget sødt efter maden. eller i det hele taget tager en cigaret hvor andre snoldre i stedet.
og så den med ( hvad gør vi af vores fingre når ikke vi må få den skiiiide smøg. he he det er da også synd for os at det så er så usund :O)
knus lise
12 år9. juni 2011 kl. 22:29



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });