Louise - Så ville jeg bestemt også vente med, at få den løse hud fjernet :O))
bbsbb og Calcit - glæder mig til, at i flytter ind, så hep hep til jer :O)
Flittiglise - det er altså bare så kanon flot, som du har tabt dig og super flot, at du bliver "boende" og stadig vejer din mad - Jeg er sikker på, at jeg også bliver "boende" herinde i mange år, man har jo på den måde hele tiden styr på sin vægt - Jeg har også dage hvor jeg er ude og derfor ikke kan veje min mad og andre gange spiser man jo noget, hvor man ikke kender indholdet, jeg tager så bare kun en lille smule af det - Hvis jeg er på familiebesøg (Mine børn og søskende) så tager jeg min vægt med - i aftes var vi feks. til fællesgrill hos spejderne, så der lavede jeg en rigtig god og kaloriefattig kartoffelsalat af Fromage Frais og vejede min portion af (300 g) og dertil 187 g kyllingbryst til grillen hjemmefra - Resten af Kartoffelsalaten kunne de andre så spise og jubiii jeg fik stor ros for den - så den laver jeg så fremover :O)))
#12 af Ulla Mikkelsen
da det var værst måtte jeg lære at sy og lave tøjet selv.
som vægten gik ned købte jeg de første bukser mærket estrella str 48 inde i tøj og sko. nu bruger jeg samme mærke men i str 36 .
så det er en mærkbar forskel.
der er nu gået 5 år siden jeg begyndte på madital og af frygt for yo-yo effekten vejer jeg min mad til hverdag endnu. men springer tit over med vejningen i weekender og hvis jeg er i byen.
på den måde holder jeg vægten under de 70kg. hvor bmi på 70kg er 24,7
lise