selvhjælp tror jeg.

Du læser en tråd i debat > vægtvedligehold


#11
re: selvhjælp tror jeg.
Det er jeg også, for det er dælme ikke ret tit jeg spiser den slags :D
13 år27. marts 2011 kl. 14:44
#12
re: selvhjælp tror jeg.
Uh, er der plads til en mere? (-:
Har virkelig brug for motivation til ikke at gå i fælden, når jeg begynder at arbejde på McD her den 6. april
13 år27. marts 2011 kl. 22:27
#13
re: selvhjælp tror jeg.
Så langt, så godt :) Stadig intet sukker, og I går gik det fint med ikke at spise efter aftensmad. Alle de her gode tiltag må da også snart kunne ses på vægten, så det motiverer jo bare yderligere :) Måske skulle vi veje os i morgen når den første uge er gået?
13 år28. marts 2011 kl. 16:19
#14
re: selvhjælp tror jeg.
Håber stadig at i holder fanen højt, selvom her er blevet lidt stille :)
Jeg holder ud, bliver mere motiveret for hver dag. Min veninde har vist mig nogle rigtig gode sukkerfrie bolcher, som holder sukkertrangen stangen når det begynder at dufte godt af kage ude på skolen :)
Prøver så vidt som muligt ikke at spise efter aftensmad, og det går faktisk ret godt, hovedsageligt fordi jeg er så smadret efter træning at jeg bare går omkuld i min seng (i går tog jeg 2 timers spinning og sov som et lille barn kl 21).
Jeg har siden vi startede udfordringen tabt 1,5 kg, og det er jeg ret tilfreds med :)
13 år31. marts 2011 kl. 14:58
#15
re: selvhjælp tror jeg.
Meget stille.
Jeg kører stadig derud af. Det med aftnerne går ikke så godt, eftersom min far, HVER dag kommer hjem med en hel bakke vindruer.. Men det skader jo heller ikke :)
Så kommer weekenden, og jeg skal i byen begge dage. Den står på vodka med light, og ingen burgere kan jeg mærke. nu går det jo lige så godt :)
Må hellere få løbet et par kilometer på søndag ;)
hvad for nogle bolcher er det, og hvor mange kalorier, indeholder sådan nogle egentligt??
13 år31. marts 2011 kl. 23:29



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });