Min personlige tråd

Du læser en tråd i debat > vægtvedligehold


#11
re: Min personlige tråd
Sikke noget møg, det må du altså ikke - din krop kan slet ikke holde til det...
Kan du ikke finde lidt mere hjælp? Hvad med din psykolog, kan du få flere timer.
Jeg ved godt du har valgt at sætte skolen over den professionelle hjælp, men er der ikke mulighed for noget mere støtte??
Det er af yderste vigtighed at din hverdag er fuldstændig struktureret, både med lektier, træning og mad. Du skal vide præcis hvad du skal spise hvornår og måske klargøre maden hvor du har mest overskud...
En masse sunde mellemmåltider!!

Jeg ved godt at du ved det hele, du er jo nok nærmest ekspert på området.

De bedste ønsker om en god dag og prøv om du kan lave en aftale om at idag er det fobudt at kaste op!!!!! Så en ny aftale imorgen!!
Knus Trif
13 år22. marts 2011 kl. 07:04
#12
re: Min personlige tråd
Jeg satser indtil videre på at klare mig igennem de sidste måneder af gymnasiet og så tage den derfra.. Hvis ikke jeg får det bedre når gymnasiet er slut, så må jeg i noget intensiv behandling, evt indlægges.

Jeg ved at det hjælper når min hverdag er helt struktureret, men det er svært nogen gange at lave et fast skema. Men jeg arbejder på at lave en kostplan med tidspunkter så jeg kan se præcis hvad og hvornår jeg skal spise. Nogen gange er det bare svært at føre ud i livet, for når jeg står i situationen så virker maden overvældende og angstfremkaldende hvis jeg skal op på nogle mængder, der ligner noget normalt.. Men tror bare det handler om at gøre det én gang og se at der ikke sker noget ved det, og så burde det blive nemmere..
Taler også med min psykolog om netop dette.

Ved godt at min krop ikke kan holde til det, det er alt alt for hårdt.. Så prøver også at lave nogle aftaler med mig selv..

Knus
13 år24. marts 2011 kl. 10:04
#13
re: Min personlige tråd
Det er længe siden jeg har opdateret så det er vist ved at være på tide..

I dag er endt i ædeflip men det gør ikke så meget synes jeg, der er styr på vægten og jeg har det fysisk godt. Jeg var ellers ved at blive syg i weekenden men en løbetur udendørs på 10km igår reddede mig fra innfluenzaen tror jeg. Det er utroligt hvilke ting, der kan løbes væk :D

Skal til psykolog i morgen og glæder mig lidt til at snakke om det hele. Jeg er blevet tilfreds med min vægt hvor den ligger nu. Jeg er ikke ligeså bange for at spise, da jeg ikke tager ligeså let på når jeg har den vægt jeg har nu. Så vil blive liggende på omkring de 65kg der kombineret med min højde på 175cm giver mig et bmi på 21,2 hvilket er noget nær perfektion i mine øjne. Og har faktisk et bedre forhold til mit spejlbillede end jeg havde da jeg vejede over 10kg mindre.

I weekenden lavede jeg ikke en skid, bortset fra fredag hvor jeg var i kbh med nogle venner for at kigge butikker, spise sushi og se Red Riding Hood. Udmærket film, bare ikke nær så uhyggeligt som jeg foretrækker gysere.
Har også ædt sushi i dag. Fuck jeg elsker sushi.

Fik sidste torsdag stjålet min pung oppe i fitness centret med ALT! Mit sygesikringskort, mit dankort, mit fitnesskort, mit uddannelseskort, mit studiekort og self min elskede tommy hilfiger-pung. Det har jeg været nede over lige siden.

Mine mål for resten af ugen er maks et ædeflip mere denne uge, minimum 3 timers intensiv motion mere denne uge, ikke mere fravær fra skolen denne uge... Det er vist egentlig det. Jeg aflægger rapport om hvordan det er gået når jeg når så langt....
13 år5. april 2011 kl. 22:17



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });