Pludselig vægtøgning?

Du læser en tråd i debat > vægtvedligehold


#11
re: Pludselig vægtøgning?
Det er stofskiftets skyld......har lige talt med en anset speciallæge om det.
13 år1. februar 2011 kl. 14:39
#12
re: Pludselig vægtøgning?
@calcit Kan du uddybe det? Vil meget gerne høre om det! Jeg er begyndt at vedligeholde min vægt, og den svinger rimelig meget.. Det hele føles mærkeligt.
13 år2. februar 2011 kl. 14:49
#13
re: Pludselig vægtøgning?
Nej det kan jeg ikke uddybe mere. Jeg spurgte til at jeg kan stige i vægt fra den ene dag til den anden nu man er på kur er det jo ret tydeligt at det ikke er grundet man har ædt. Jeg nægter vandrivende.....så var hans svar det er stofskiftets skyld...

Det var på vej ud af døren hos en meget eftertragtet og meget travl speciallæge som jeg var hos .....fokus var på andre ting.....vi er nogen som bare ikke har det ok med at være " vel behandlet".......fordi vore tal er inde for normen.....om vi er velbehandlet det viser derimod bivirkningerne....men det bliver let teknisk her, der er andre steder for det.
13 år2. februar 2011 kl. 17:00
#14
re: Pludselig vægtøgning?
Tak for svar ;)

Jeg ringede til egen lægen fordi jeg faktisk blev lidt bekrymret. Og han sagde også at det nok var pga af mit stofskifte.

Jeg oplevede vægt svingninger på op til 2,5 kg på få dage både + og -. Det var meget ubehageligt + jeg døjer med voldsom hovedpine og kvalme.

Så jeg fortsætter med at spise som jeg plejer og så burde det udligne sig. Har fået gennemgået min kost, og den er godkendt (måtte dog godt skøre lidt ned på aftenslik, men det er på ingen måder voldsomt. 2-4 stk mørk chokolade, frugt og kiksmed hjemmegjort marmelade. Ikke det hele hver aften dog, hehe)

13 år4. februar 2011 kl. 08:50



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });