Hej..
JEG har prøvet det & jeg ved, at det fuldstændig ødelægger ens dag.
Jeg tog hmm, mener nok det var 4 kilo på to uger!!!!! Jeg kom op på de 70 kg. Selvom jeg løb to gange om ugen...
Men har heldgvis smidt kiloerne meget hurtigt igen. - Men jeg droppede også slikket, chokolade, alt. + brød, pasta, ris( SOM JEG VIRKELIG ELSKER), majs og sådan nogle ting. jeg tænkte også bare, at vægten sikkert ville gå ned igen.. MEN DET GJORDE DEN IKKE! & jeg desværre ikke, hvorfor det lige pludselig sker... Men vil meget gerne læse det, hvis noget ved det!
#2 af bruger slettet
Ja som overskriften siger, har jeg over de sidste ca 4 uger taget 2, 5 kilo på. Og det er uden at jeg har ændret på min kost eller motionsvaner.
Jeg tabte mig fra Sep 2009-Septemebr 2010 ca 15 Kilo, og har siden september været i stand til at holde væget stabil +/- ½ kilo.
Derfor undrer det mig at jeg pludseligt begynder at tage på. Det lyder jo ikke af meget ca 2 kilo over 4 uger, men det er jo noget man gerne vil fange i opløbet.
Jeg har hele tiden spist lidt slik, kage og chokolade, bortset fra den sidste uge da jeg syntes det var ubehageligt at min vægt fortsat steg. Det har ikke ændret noget, eller jo den er så steget 800 g denne uge.
Nogen som har prøvet noget lignende? eller bare ved hvad der kan være årsagen?
Vh Rikke
ps: Jeg har tænkt væske og toiletbesøg men efter som alt er som det plejer der, og jeg har kunne observere vægtøgningen over en lidt længere periode, tror jeg ikke det er der den ligger.