Målet er nået - hva nu?

Du læser en tråd i debat > vægtvedligehold

re: Målet er nået - hva nu?
hej nammeskat

det er sørme også flot af dig at du er nået dertil ;-
at du kan sige jeg har en normal vægt og ja jeg kan kun give dig ret , siden her er super. både så man får indblik i kcal men også fordelingen af ens kost igennem feks 14 dage.

jeg vil gerne støtte dig i at bevare denne vægt ;-
vi kunne evt skrive vores vægt ind her hver 14 dag eller 1 gamg i måneden. eller hvad mener du ?

lise
15 år12. august 2009 kl. 18:30
Jeg er helt med på den med at skrive sin vægt ind hver måned (eller uge eller hver anden uge).... altså når jeg igen er nede på min ønskevægt. Hm...
15 år12. august 2009 kl. 20:28
Jeg er helt med på at vi skriver vores vægt ind her :-) Hver 14 dag synes jeg lyder fint !
Det er dejligt at der er nogle som man kan dele sit vægttab/vedligeholdelse med !
15 år13. august 2009 kl. 09:03
hej nammeskat og iacob

det lyder bare alle tiders ;O)

hver 14 dag synes jeg vil være fint.

jeg ligger ud med at foreslå onsdag som dagen vi skriver ind. jeg vejer mig nu hver dag , men onsdag kørte jeg med under min vægttabs periode og dette vil passe mig fint hvis I er med på den ;-

i går den 12-08-09 vejede jeg 70kg
min ønske vægt er 68kg men det er ikke sikkert det er realistisk. min max vægt er 72kg

hvad er jeres bud på minimum vægt og max vægt
og hvad mener i er realistisk for jer ? ;-
lise
15 år13. august 2009 kl. 12:01
åh undskyld nammeskat kunne lige se lidt længere oppe at din ønskevægt er 60kg
men hvilken max vægt vil du kunne acceptere og hvad vil for dig være nemmest/bedst at holde

forstår du hvad jeg mener?
lise
15 år13. august 2009 kl. 12:05
Min grænse ligger på +/- 2 kilo. Alt indenfor dette anser jeg for normal vægtudsving.

Kommer vægtudsvinget over, så skal det håndteres.

Men det er alt sammen kønne ord. Denne gang reagerede jeg ikke før +7 kilo.. hm... Det var da mine busker begyndte at stramme.
15 år13. august 2009 kl. 13:10
Jeg vejer lige nu 64 kg og min ønskevægt er 60 kg. Min max vægt må være 64 kg !
Jeg har dog altid først reageret når jeg har ramt de 70 kg, men det MÅ ikke ske igen :-)
Nu vil jeg bare ha et normalt liv med en normal indstilling til mad ! BASTA :-)

Onsdag lyder helt fint !
15 år13. august 2009 kl. 14:36
Hej, jeg er også med på at skrive sin vægt ind hver 14. dag, lyder som en god måde at holde motivationen oppe på! :)

Jeg vejer pt. 60kg hvilket er har været mit mål længe, og det er endelig lykkedes mig at komme op på den. Har først været ret overvægtig og senere ret undervægtig, nemlig.

Min max vægt jeg kan acceptere er faktisk også 60kg, for jeg er ret perfektionistisk. Jeg går og bliver deprimeret hvis jeg vejer mere eller mindre end min drømmevægt, og så lader jeg det ikke ligge før jeg når den.

Jeg er ikke en type der tror på BMI og den slags, men har fået en vurdering af min læge, der siger at min vægt er indenfor normalen mellem 60-75kg. Jeg er 175cm og kvinde...
15 år13. august 2009 kl. 20:49
Hej WindOfChange

Du skal være velkommen ! Og super godt at du har nået dit mål :-)
15 år14. august 2009 kl. 08:50
skønt ;- jo flere jo bedre.
ja velkommen til WindOfChange

hvor er det dejligt der er lidt liv i dette forum igen.
lise
15 år14. august 2009 kl. 17:47

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...