Uha uha - 1 skridt frem og 2 tilbage?

Du læser en tråd i debat > vægtvedligehold

re: Uha uha - 1 skridt frem og 2 tilbage?
Jeg er her stadig.. men har ikke været herinde i ret lang tid. Hvilket kan ses på vægten.

Så det skal der gøres noget ved... asap. Jeg synes jeg har sagt det før, men puha... man tror jo på det hver gang. Også denne gang.

Jeg er gået igang med Dr Beck - det er hende med "The Beck Diet Solution - think like a thin person". Og tilbage på de simple regler:

1. Kun én portion
2. Følg tallerkenmodellen
3. Ingen kager eller slik på hverdage
4. Weekend med måde
5. Følg Dr Beck: Spis langsomt, tyg maden, sid ned mens du spiser

Godt nytår til jer alle sammen!
15 år1. januar 2010 kl. 08:14
hej iacob

det er godt du er kommet i gang igen ;-

til marts ser vi dig nok igen herinde.

jeg læste i et andet indlæg fra sig at du atter har arbejde. skønt for dig . ;- tillykke med det

hvad er du kommet til at lave ??

go arbejdslyst med din bog og projekt

og godt nytår til dig også

lise
15 år2. januar 2010 kl. 18:21
Tak for svaret. Mit arbejde er lidt det samme som før, men i et lille firma i stedet. Men det var svært at finde noget - det tog omkring 7 måneder (lidt mere fordi jeg faktisk startede med at søge før jeg stoppede det andet sted). Heldigvis var jeg undervejs til et pænt antal jobsamtaler - omkring 1 i måneden. Så den del var ikke al for slem ved min selvtillid - kun lidt.

Jeg har desværre ikke så meget tid til at følge med på forummet mere som jeg havde før. Så hvordan går det for dig? Jeg kan se at din ønskevægt er 70 kilo og du nu ligger et par kilo over - det er jo helt pænt efter jul. Hvordan er motivationen?
15 år2. januar 2010 kl. 18:36
hej iakob

jo tak , her er det gået fint.
sidst i november var jeg nede på 69kg og så tænkte jeg staks på et andet slutmål, når nu det kunne lade sig gøre ;- mit endelige slutmål er nu 68kg.
det meste af december vejede jeg dog de 70kg , så jo jeg har da holdt min vægt. og når nu jeg når ned på de 68kg vil jeg flytte min max grænse til 70kg i stedet for de 72 som er min max nu og har været det længe.

i dag sagde vægten 71kg. men det er pga alt det alkohol jeg fik nytårsaften og da jeg vejede mig morgenen efter stod der ski 73kg. derfor drikker jeg ikke ret tit. væsken ophober sig simpelthen i min krop og det kan ligefrem ses på fingre og ben og ja selvfølgelig mærkes. og det tager gerne en uges tid før alkoholden er ude af kroppen.

men min motivation er stadig helt i top..

og mine grunde er bla.

at være aktrativ for min mand.
kunne passe smartere tøj. ( rumpen er stadig en str 38)
at mine børn er stolte af mig.

at blodtrykket er bedre eller rettere generalt et bedre helbred
kunne holde til trapper og lign

så jo jeg har valgt at være slank resten af livet, som forhåbentlig bliver langt nu. ;-

lise
15 år4. januar 2010 kl. 11:47

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...