Hej alle og tillykke med tabene. og op med hovedt til jer som ikke har tabt jer det skal nok komme.
Her siger vægten 79kg. har lavet mig et nyt mål om at jeg gerne vil ned på 75 ved udgange af dette år, det burde være rimlig realistisk.
Zenta
#12 af zenta78 (slettet)
Tillykke med det tabte kilo ;-)
Jeg var lige inde på den side du har anbefalet. Den er sørme god og rigtig rart med en beregner. Dog ville jeg stadig gerne have en side hvor jeg kunne skrive mine vare ind og så få resultatet for kulhydrater, fedt og protein i procent. Kender du måske sådan en side?
Den morgenmad jeg spiser er nøje regnet ud og hvis jeg ikke spiser brødet med smør på får jeg for lidt kulhydrat plus fedt og dermed ikke nogen smileys. Grahamsbrød er faktisk rimelig med hvad ang. kostfiber. Smørret vælger jeg istedet for at skulle spise 30 gram mandler. Det er for uoverskueligt. Desuden synes jeg det er rart med lidt smør. Det er vigtigt for mig at få den mængde fedt i mit måltid som jeg skal have da jeg ellers får sukkertrang over middag. Resten af dagen får jeg fedt igennem kødet, nødder, avokado eller rapsolie. Jeg holder på det er bedre at spise det stykke grahamsbrød med smør om morgen end at jeg får lyst til chokolade kl. 11.