Hejsa... Jeg har tabt mig 500g siden sidste onsdag, hvilket er okay synes jeg. Har tabt 13,5 cm over hele kroppen (undtagen lårene - øv). Har ikke talt kalorier, men har skåret det direkte usunde væk og er lige startet som postbud. Det kan klart anbefales, hvis man vil tabe sig! Man kan næsten se fedtet smelte og musklerne gro:)
Gitte: Hvor er det altså noget l***... :( Kan godt følge dine problemer. Har selv været igennem sådanne perioder. Mit problem har meget været, at jeg er meget utålmodig og ikke er god til at sætte små mål. Nu er det dog ved at gå op for mig at det er det eneste der virker, så jeg prøver at tænke lidt mere over hvad jeg spiser og går en tur en gang imellem. Prøv at gøre sådan. I stedet for hele tiden at tælle kalorier, så skær slik og fastfood væk. Det alene hjælper virkelig meget!
#2 af MP86 (slettet)
Ja hvad kan jeg sige det er noget værre lort, kan slet ikke finde tiden energien eller motivationen i øjeblikket. Jeg får så mange gode råd herinde, men jeg har ikke engang overskud til at skrive tak for dem, ja og slet ikke til at følge dem....
AnnaP vil følge dit råd og skrive min mad ind i mon dagbog, altså jeg kan jo ikke finde ud af det med at taste det rigtigt ind, så jeg håber der er nogen der har tid og lyst til at kigge i min dagbog en gang i mellem og fortælle mig hvad jeg gør galt, og så håber jeg at det kan hjælpe mig til at finde motivationen igen.
Mange triste hilsner og håb om at jeres onsdag er bedre end min, Gitte